Update: vyjádření EA Czech k Facebook reklamě na NFS: Shift

Nezapomeňte si přečíst první část článku.

Jaké jsou základní informace o projektu?

Jedna sa o viralnu aplikaciu-hru na podporu launchu najnovsej zavodnej hry Need for Speed: Shift, ktora vychadza 18.9. Hraci si vytvoria zavodny tim, pozvu co najviac kamaratov – cim viac kamaratov, tym lepsie auto – a musia ho kazdy den spolocne pripravovat k zavodu. Vsetky auta v aplikacii si samozrejme zahrate v plnej verzii Shiftu. Po skonceni zahrievacich kol 10.9. sa zacne zavodit naostro. Vitaz ziska Xbox 360, hry, tricka tad. Aplikacia bola vytvorena specialne pre Facebook a na zakazku nam ju tvori sikovna onlineovo-komunitna agentura s priznacnym nazvom Playzone.

Jaké jsou cíle projektu?

Nasim cielom je oslovit siroku zakladnu uzivatelov Facebooku a zabavnou formou ich informovat o novej hre zo znamej zavodnej serie. Klasicke bannery nas nudia a nedokazu tak zaujat ako interaktivna hra. Nasim cielom je minimalne 15 000 hracov, potom budeme spokojni. Verime vsak v este vacsi potencial.

Jak dlouho jste aplikaci připravovali?

Aplikaciu sme pripravovali priblizne mesiac a pol, ale odporucal by som naplanovat si viac casu. Dolezite je najma ladenie hratelnosti v beta testingu. Predsa len sa jedna o hru aj ked jednoduchu a tam je kazdy detail dolezity. Inak sa vam cela hra moze rozpadnu ako domcek z karat. Nasledovalo by Game Over a mnozstvo nespokojnych uzivatelov.

Je projekt úspěšný a plánujete do budoucna podobné aktivity?

Aktualny stav hracov je 3500 po prvom vikende s minimalnym promom. Myslim, ze to je docela uspech. Planujeme zapojit dalsie kanaly propagacie (oficialny web NFS Shift a EA, Facebook fan stranka, PR atd.), ktore nam rychlo pomozu dosiahnut nas ciel. Zatial som spokojny a v buducnosti vidim vacsi doraz na podobne a este prepracovanejsie online aktivity.