Twitter zavádí označování fotografií, testuje tlačítko Share

Twitter se dál přibližuje Facebooku. Včera služba oznámila, že zavádí nahrávání několika obrázků do jednoho tweetu a označování uživatelů. Kromě toho Twitter podle zpráv uživatelů testuje i tlačítko Share místo retweetu a novou podobu profilů na iOS.

Twitter měl včera perný den. Nejenže oficiálně spustil hned dvě novinky v oblasti publikování obrázků, ale nešetřil se ani v oblasti experimentování. Uživatelé tak poprvé zachytili test tlačítka Share místo klasického Retweet, a také experimentování s podobou profilů v aplikaci pro iOS.

Začněme oficiálními změnami, které Twitter oznámil na svém blogu a kteé jsou určeny všem uživatelům. Především, služba nově umožní přímo v obrázku označit až 10 uživatelů. Hlavní výhoda této funkce? Označování již nebude muset být přímo v tweetu jako zmínka a uživatelé tak ušetří vzácný prostor.

Phototagging Twttr

Druhou oznámenou novinkou je sdílení až 4 fotografií či obrázků v jednom tweetu. Tweet bude automaticky obsahovat náhledy všech až čtyř obrázků (sám Twitter náhled několika obrázků současně nazývá “koláž”). Jako první možnost sdílení několika obrázků najednou dostanou uživatelé iOS, brzy by ale měli následovat i uživatelé Androidu a také webu twitter.com.

MultiUpload

Když jsme shrnuli oficiální změny, můžeme se zaměřit i na nejnovější experimenty Twitteru. Především jde o tlačítko Share, které nyní někteří uživatelé vidí namísto tlačítka Retweet. Experimentu si všimla Eli Langer z CNBC. Z komentářů uživatelů se ale zdá, že jim nahrazení tlačítka Retweet velkou radost neudělalo.

twitter share

Druhým experimentem je změna profilů v aplikaci pro iOS. Tu zachytil Matt Navarra z TNW, většina uživatelů ale změnu ještě nemá, z čehož  TheNextWeb usuzuje, že jde také o pouhý experiment. Stojí přitom za zmínku, že Twitter nedávno testoval novou podobu profilů i ve své webové verzi twitter.com.

twitter1

Twitter prostě nelení a stále více se přibližuje Facebooku, a to jak v rámci změn, které již zavedl, tak těch, se kterými teprve experimentuje. Cílem je zpřístupnit službu širší mase uživatelů a zvýšit tak uživatelskou základnu (a reklamní potenciál).

Je ovšem otázkou, zda tento přístup službě nevezme velkou část její současné osobnosti. Změny totiž mohou odradit ty uživatele, kteří Twitter nyní preferují před jinými sociálními sítěmi, především Facebookem, kterému se Twitter v poslední době pomalu ale jistě přibližuje.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Studie: Příspěvky z Facebooku jsou zapamatovatelnější než jiné typy textu

Se zajímavou studií přišli výzkumníci z Univerzity San Diego. Podle ní jsou příspěvky z Facebooku pro lidi snáze zapamatovatelné než profesionálně psané texty z knih či dokonce obličeje. A důvod údajně není v tom, že by nám užívání Facebooku měnilo mozek, ale právě naopak - příspěvky ostatních na sociální síti lépe odpovídají tomu, jak náš mozek již dávno funguje.
Přečtěte si více

Na příspěvky facebookových stránek upozorní notifikace

Pokud vás štvalo, že jste kvůli stále přísnějším algoritmům neviděli všechny příspěvky své oblíbené stránky na Facebooku, nebo vás jako jejího správce trápí klesající dosah, nyní je tu šance na alespoň částečné řešení. Facebook zkouší novou funkci, díky níž mohou mít uživatelé přehled o kompletní aktivitě vybraných stránek.