Twitter vyslyšel prosby a zavádí časované příspěvky. A to i placené

Twitter ví, kdo ho živí, a tak umožnil časování příspěvků v rámci svých reklamních produktů.

Časované příspěvky tak mohou být sladěny s novou nebo už existující kampaní. Načasovat vydávání půjde i  podporovaných tweetů. Respektive, služba není limitována jen na placené nebo naopak jen neplacené tweety.  Píše to Twitter na svém blogu.

Twitter na své reklamní stránce ads.twitter.com vytvořil pro časování novou záložku pojmenovanou Creatives. Čeští sociální experti si ale asi budou muset ještě počkat.

Změna při psaní tweetů je viditelná. V podstatě je na světě i nový Tweet Box. Umožní nastavit pozici, fotku podle představ zadavatele. Případně zesílit dosah postu reklamou. Samotné časování příspěvku lze nastavit dopředu od jedné minuty až do jednoho roku.

Twitter není jediný, kdo v polovině října trochu uvolnil režim své reklamy. Vlastní inzeráty si totiž mohou spravovat i majitelé kaváren, restaurací a dalších služeb v rámci Foursquare.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Experimenty Facebooku: Notifikace z news feedu, placené zprávy, emotikony

Při tom, jak velkou má Facebook uživatelskou základnu, si může dovolit neustále podnikat desítky i stovky testů, kterými koriguje svoje budoucí směřování. Nejnovějšími experimenty jsou placené zprávy pro uživatele v Británii, pokus s notifikacemi o počtu nových příspěvků, zavedení emotikonů v příspěvcích nebo plošné omezení počtu pozvánek na události. Zároveň také Facebook představil novinky kolem Open Graph akcí.