Twitter umožní cílit reklamu podle zájmů uživatelů

Zájmy uživatelů Twitter odvozuje od účtů, které sledují, a z povahy jejich aktivity. Zájmů rozeznává v rámci cílení na 350, od investování, přes domov a zahradu, až po fotbal. Týkat se bude produktů Promoted Tweets a Promoted Accounts, které dříve byly automaticky cílené na uživatele s podobným zájmovým profilem, jaký má stávající publikum zadavatele.

Díky cílení budou inzerenti moci lépe zvolit publikum a oslovit i publikum nové, které jejich současnému není příliš podobné. Volba zájmů navíc umožní placený tweet lépe přizpůsobit těm uživatelům, kteří jej uvidí, čímž se zpětně zvýší šance na jejich zaujetí.

Cílení podle zájmů uživatelů

Kromě cílení přímo podle zájmů je možné vytvořit si i cílení vlastní. V tomto případě inzerent zadá název účtu @username, jehož publikum chce v zaměření kopírovat. Twitter uživatele sledující tento účet zanalyzuje, vytvoří jejich průměrný zájmový profil a poté reklamu zobrazí všem uživatelům, kteří takovému profilu odpovídají.

Kromě nového cílení, které se v předběžných testech ukázalo jako poměrně efektivní, Twitter snížil minimální nabídku na všechny své reklamní aukce z půl dolaru na jeden cent. Chce tím zvýraznit důležitost kvalitního obsahu, kdy o vítězství v aukci nerozhoduje pouze nabídnutá cena, ale i engagement zviditelňovaného příspěvku či účtu.

Via Twitter