Twitter testuje uživatelsky přívětivější hashtagy

Hashtagy jsou na Twitteru velmi praktickým nástrojem, někdy ale dovedou být dost nepřehledné. Twitter experimentuje s jejich zjednodušením tím, že zkratky v hashtagu pro uživatele rozepíše.

Nový experiment Twitteru se zatím týká pouze aplikace pro iOS. Některá vyhledávání hashtagů v této aplikaci pro některé uživatele zobrazují podle serveru Wall Street Journal hashtagy nejen ve zkratkovité formě, ale také s rozepsáním jejich skutečného významu.

twitter_hashtag_exp

Není samozřejmě zcela jasné, jak Twitter význam hastagů generuje. Někteří uživatelé, kteří experiment zachytili, v jeho rámci zaznamenali i možnost ohodnotit přesnost rozepsaného hashtagu, tedy zda vysvětlení hashtagu odpovídá kontextu tweetu. Zatímco některé zkratky aplikace výše naznačeným způsobem vysvětlovaly, jiné, například #mh17, zůstaly bez povšimnutí.

Twitter průběžně provádí nejrůznější experimenty, ze kterých jen zlomek následně plně implementuje. Na základě podobných experimentů společnost například tento rok kompletně změnila design profilů. Vedle toho také Twitter nedávno experimentoval se záměnou tlačítka “retweet” za “share”.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nejzajímavější sociální a mobilní kampaně

Přibližně po měsíci jsme se opět ohlédli za počiny světových agentur v sociálních médiích, které stojí za pozornost. Tentokrát na Facebooku i Twitteru jasně zvítězilo téma děkování fanouškům za jejich přízeň - a čím osobnější, tím lepší. Své využití ale našel i Instagram a chytré mobilní aplikace.
Přečtěte si více

Twitter představil vložitelnou timeline i nové API a pravidla

Twitter za sebou má velmi plodný den. Během včerejška stihl představit novou embedovatelnou timeline, kterou lze vložit kamkoliv na web, a také nové slibované API a s ním související pravidla pro vývojáře. Z nových pravidel nemají radost hlavně tvůrci externích klientů, pro které jsou do značné míry likvidační.
Přečtěte si více

Facebook v Indii testuje “prozváněcí” reklamu

Pokud jste mladší ročníky, možná si ještě pamatujete na dobu, kdy jste místo volání či SMS své přátele ze školy jen prozváněli, abyste ušetřili za hovor. Prozvánění je velmi populární i v Indii, a právě tam Facebook nyní testuje zcela novou "prozváněcí" reklamu.
Přečtěte si více

Nová podoba Facebooku je tu. Díky změně filtrování uvidíme všechny příspěvky

Ve čtvrtek večer proběhla v americkém Menlo Parku, sídle Facebooku, tisková konference u příležitosti představení nové podoby zobrazování příspěvků na hlavní stránce. Takzvaný news feed s příspěvky se nyní chlubí zvýrazněnou grafikou a rozdělením na různé kanály příspěvků podle témat či zdrojů obsahu. Vůbec nejlepší zprávou ale je, že u některých z nich zmizelo algoritmické filtrování příspěvků, které tolik uživatelů a firem považuje za otravné.