Twitter testuje uživatelsky přívětivější hashtagy

Hashtagy jsou na Twitteru velmi praktickým nástrojem, někdy ale dovedou být dost nepřehledné. Twitter experimentuje s jejich zjednodušením tím, že zkratky v hashtagu pro uživatele rozepíše.

Nový experiment Twitteru se zatím týká pouze aplikace pro iOS. Některá vyhledávání hashtagů v této aplikaci pro některé uživatele zobrazují podle serveru Wall Street Journal hashtagy nejen ve zkratkovité formě, ale také s rozepsáním jejich skutečného významu.

twitter_hashtag_exp

Není samozřejmě zcela jasné, jak Twitter význam hastagů generuje. Někteří uživatelé, kteří experiment zachytili, v jeho rámci zaznamenali i možnost ohodnotit přesnost rozepsaného hashtagu, tedy zda vysvětlení hashtagu odpovídá kontextu tweetu. Zatímco některé zkratky aplikace výše naznačeným způsobem vysvětlovaly, jiné, například #mh17, zůstaly bez povšimnutí.

Twitter průběžně provádí nejrůznější experimenty, ze kterých jen zlomek následně plně implementuje. Na základě podobných experimentů společnost například tento rok kompletně změnila design profilů. Vedle toho také Twitter nedávno experimentoval se záměnou tlačítka “retweet” za “share”.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Zaměstnanci stále více chtějí využívat sociální nástroje, i ti v Česku

Microsoft zveřejnil průzkum, který ukazuje, že podle mínění téměř 40 procent firemních zaměstnanců v Evropě pomáhají nástroje sociální komunikace zvyšovat jejich produktivitu. Současně 27 procent dotázaných cítí, že jejich firmy hodnotu těchto nástrojů spíše podceňují. Nejčastějšími důvody restrikcí byla obava o bezpečnost (65 %) a ztrátu produktivity (58 %).