Twitter spustil reklamní API s prvními pěti partnery

Nestává se to pokaždé, když novináři začnou o něčem spekulovat, někdy se ale mediální dohady přece jen potvrdí. Tak tomu je i v aktuálním případě, lednové zprávy o tom, že Twitter se nachází v poslední fázi přípravy reklamního API, včera došly svého naplnění. Společnost nové API spustila se stejnými pěti partnery, se kterými je poslední přibližně měsíc testovala:

Novinka bude mít pro všechny marketéry, kteří s placenou reklamou na Twitteru pracují, dvě hlavní výhody. Především, odpadne pracné zadávání reklamy ručně po jedné, celý proces bude možné automatizovat, takže se podstatně zrychlí a zjednoduší. A za druhé, zadávání reklamy na Twitter budou moci společnosti včlenit do svých hromadných nástrojů pro správu online reklamy napříč kanály a do svých interních firemních systémů, pokud takové nástroje používají.

Reklamní API Twitteru ale přináší nové možnosti i všem těm, kteří nástroje pro automatickou správu reklamy vytváří. Pro ty jde o šanci, jak přijít s něčím inovativním, novým, a prorazit na trhu, který se kolem mikroblogovací sítě včera zcela nově otevřel. Pro Twitter samotný API do budoucna znamená mnohem větší objem reklamy a tím pádem výrazné zvýšení příjmů. Že by se vyšší objem reklamy snad projevil zahlcením služby placenými marketingovými formáty, a snížila se tak její kvalita pro koncové uživatele, to ale společnost popírá.

Twitter také plánuje postupně rozšiřovat počet partnerů, přihlašovat se lze zde. A samozřejmě, jak se nové nástroje, založené na Ads API, budou objevovat, Twitter bude ty nejlepší přidávat do seznamu certifikovaných produktů.

Via Twitter