Twitter sjednocuje Ads API a měření reklamy v jednotný Marketing Platform Program

Twitter zavádí nový Marketing Platform Program, který sjednotí všechny jeho externí partnery do jednoho seznamu na jedné webové stránce.

Díky novému projektu Marketing Platform Program budou partneři Twitteru v oblasti reklamy nyní k nalezení všichni prohromadě. Ať už půjde o ty, kteří pracují s Ads API, nebo o společnosti působící v oblastech měření a cílení.

K tomu, aby si společnosti, které reklama na Twitteru zajímá, mohly vybrat partnera s nejvhodnějšími službami, vytvořil Twitter speciální webovou stránku. Na té jsou kromě partnerů k nalezení i Twitterem certifikované produkty.

Změna přichází přesně rok poté, co Twitter představil svoje Ads API, programovací rozhraní, s jehož pomocí mohou partneři vytvářet vlastní nástroje pro tvorbu a správu reklamy na sociální síti. Důvodem pro nový název se stal rozšiřující se počet partnerů, jejichž obory činnosti již zasahují i mimo pouhou tvorbu reklamy.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Když sex a moderní reklama pomáhají vzdělávat

Říká se, že sex prodává, málokdy je ale jeho marketingové využití možné označit za sofistikované. Dá se nicméně úspěšně využít i pro poněkud vyšší cíle – třeba napomoci vzdělávání a zdravotní osvětě. Obzvláště ve spojení s internetem či mobilními aplikacemi je to účinná a také oblíbená kombinace, jak přitáhnout a udržet pozornost u jinak nudných osvětových témat.