Twitter pro inzerenty spouští mikrodotazníky v tweetech

Dotazníky na Twitteru budou fungovat podobně, jako již nějaký čas fungují Promoted Tweets. Uživateli se zobrazí v jeho streamu jako zpráva z účtu @TwitterSurveys, a pokud na ni klikne, bude mít přímo ze streamu možnost vyplnit krátký dotazník s přednastavenými odpověďmi. Pokud lze soudit z ilustračních obrázků poskytnutých Twitterem, bude obvykle obnášet kolem tří otázek a bude fungovat jak na desktopu, tak na mobilních přístrojích.

Dotazníky na Twitteru

Dotazníky Twitter spouští na základě partnerství se společností Nielsen, která pomůže s jejich realizací. Úlohou Nielsenu pravděpodobně bude vyhodnocování odpovědí, i když Twitter přesnou povahu partnerství nijak nespecifikoval. Mikroblogovací služba prozatím dotazníky prodává jako nástroj pro „zjištění nákupního úmyslu, znalosti značky a dalších reklamních metrik a analytik, které mohou vést k většímu zapojení uživatelů“.

Pro příští měsíce bude funkce dostupná pouze prvotní úzké skupině partnerů, rozšířit ji dále Twitter plánuje počátkem příštího roku. Do té doby si všichni ostatní budou muset vystačit s tím, že budou sledovat, jak dotazníky využívají současní partneři.

Via Twitter