Twitter pro inzerenty spouští mikrodotazníky v tweetech

S malou skupinou inzerentů spustil včera Twitter novou funkci krátkých dotazníků, která společnostem využívajícím Twitter pro marketingovou komunikaci umožní získat od uživatelů okamžitou zpětnou vazbu a další cenné informace.

Dotazníky na Twitteru budou fungovat podobně, jako již nějaký čas fungují Promoted Tweets. Uživateli se zobrazí v jeho streamu jako zpráva z účtu @TwitterSurveys, a pokud na ni klikne, bude mít přímo ze streamu možnost vyplnit krátký dotazník s přednastavenými odpověďmi. Pokud lze soudit z ilustračních obrázků poskytnutých Twitterem, bude obvykle obnášet kolem tří otázek a bude fungovat jak na desktopu, tak na mobilních přístrojích.

Dotazníky na Twitteru

Dotazníky Twitter spouští na základě partnerství se společností Nielsen, která pomůže s jejich realizací. Úlohou Nielsenu pravděpodobně bude vyhodnocování odpovědí, i když Twitter přesnou povahu partnerství nijak nespecifikoval. Mikroblogovací služba prozatím dotazníky prodává jako nástroj pro “zjištění nákupního úmyslu, znalosti značky a dalších reklamních metrik a analytik, které mohou vést k většímu zapojení uživatelů”.

Pro příští měsíce bude funkce dostupná pouze prvotní úzké skupině partnerů, rozšířit ji dále Twitter plánuje počátkem příštího roku. Do té doby si všichni ostatní budou muset vystačit s tím, že budou sledovat, jak dotazníky využívají současní partneři.

Via Twitter

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter oslavuje skvělý rok 2012 videem, webem a infografikou

Na Twitteru jsme letos mohli živě sledovat tweety z hlubin oceánů, z oběžné dráhy Země, z planety Mars i z pozadí velkých světových událostí. Rok 2012 bezpochyby posunul Twitter o pořádný kus dál a jeho uživatelé se stali součástí mnoha historických či jinak výjimečných okamžiků. Není proto divu, že si společnost letos dala se závěrečným shrnutím docela práci.