Twitter představil program certifikovaných produktů

Největší mikroblogovací platforma západního světa během včerejška představila nový program certifikovaných produktů. Certified Products Program má pomoci s identifikováním těch nejlepších aplikací třetích stran, které jsou na platformě Twitteru k nalezení.

Program včera Twitter spustil s dvanácti startovními partnery, jmenovitě Attensity, Crimson Hexagon, Dataminr, DataSift, ExactTarget, Gnip, HootSuite, Mass Relevance, Radian6, SocialFlow, Sprinklr a Topsy. Zcela ignoruje externí klienty pro používání Twitteru, soustřeďuje se pouze na tři kategorie aplikací – engagement, analytiku a přeprodej dat.

V tomto ohledu se drží blogového příspěvku, ve kterém před dvěma týdny shrnul novinky ve svých API a naznačil developerům, jakým směrem by se se svými aplikacemi měli ubírat. Jak je vidět z grafu níže, jde o všechny segmenty trhu kromě engagementu koncových uživatelů, o který se Twitter hodlá starat sám. Naopak analytiku a všechna řešení pro podnikatele Twitter vývojářům rád přenechá.

O jaké aplikace na své platfromě Twitter stojí?

Do Twitter Certified Products se samozřejmě mohou hlásit i nové produkty. Ty, které projdou stanovenými kritérii, Twitter také certifikuje. Splnit je mimo jiné třeba tyto podmínky:

  • Učinit Twitter hodnotnějším a vyřešit potřebu, kterou Twitter sám o sobě neřeší.
  • Pomoci dostat Twitter na nové trhy.
  • Twitter je centrální součástí produktu, produkt pracuje s API a dalšími funkcemi Twitteru.
  • Integrace s produkty Twitteru funguje tak spolehlivě, jak jen je možné.
  • Produkt v síti Twitteru podněcuje smysluplné interakce.
  • Práce na příležitosti, která nabízí významné výsledky.
  • Využívání existujících produktů z platformy Twitteru místo tvorby vlastních podobných produktů.

Kromě toho je samozřejmě třeba splnit i všechny ostatní podmínky pro spolupráci vývojářů s Twitterem.

Via TC

Total
0
Shares
Další články