Twitter představil analytiku tweetů pro inzerenty a ověřené uživatele

Pro vybrané skupiny účtů spustil Twitter analytiku organických tweetů. Správce účtu přes ni vidí počet zobrazení tweetů, engagement, engagement rate a bude mít možnost srovnávat výkonnost účtu po měsících.

Pokud jste na Twitteru registrováni k reklamě, váš účet patří mezi ověřené, nebo jste vydavatelem Twitter Cards, pak od konce minulého týdne můžete zkoumat, jak si vedou vaše organické tweety.

Twitter rozšíření analytického nástroje oznámil v pátek. Asi nejdůležitější vlastností nového nástroje je, že analytika organických tweetů probíhá v reálném čase, odezvu má prakticky okamžitou. Výkony nových tweetů tak můžete průběžně sledovat od chvíle, kdy tyto tweety publikujete.

Organickou analytiku mají k dispozici všechny účty, které jsou na Twitteru registrované k reklamě. Doopravdy reklamu nakupovat však potřeba není, postačí pouhá registrace.

Analytika dále nabízí tyto funkce:

  • Meziměsíční porovnání engagementu, počtu zobrazení tweetů a počtu retweetů.
  • Detailní rozpis engagementu každého tweetu, včetně počtu retweetů, favourites, prokliků, odpovědí, follow a prokliků na embed tweetu.
  • Statistiky lze exportovat jako CSV.

TAD_Buzzfeed_Animated

Vedle nových analytických nástrojů Twitter udělil také několik rad, jak lze maximalizovat užitek z organických tweetů. Především, značky, které tweetují alespoň dvakrát až třikrát denně, dosahují organického dosahu přes 30 procent počtu followerů. Pravidelná publikace tweetů je proto k úspěchu klíčová.

Kvalita obsahu je samozřejmě dalším důležitým prvkem. Některé značky dokáží třemi tweety denně během týdne zasáhnout nejen většinu svých followerů, ale také až pětkrát tolik uživatelů, něž kolik followerů celkem mají. Při publikování obsahu pomáhalo využívat relevantních událostí ve světě sportu a kulturu, zahrnovat do tweetu zmínku významných influencer účtů a samozřejmě fotografie a videa.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Politika, panenství i želvička

Už hezkých dvacet týdnů za vás trávíme hodiny a hodiny surfováním na internetu a hledáním nejsdílenějších memů. Je to fuška, ale my víme, že někdo to prostě dělat musí, takže jsme to břemeno vzali na sebe. Připravili jsme si pro vás při příležitosti tohoto významného milníku několik novinek, ale samozřejmě jsme především hledali další várku nesmyslů. A upřímně musíme říct: zase se to povedlo. Už po dvacáté.
Přečtěte si více

Ze zákulisí Facebooku: Tlačítko Dislike, tajný pokoj a firma na výrobu plakátů

Věděli jste, že Facebook ve skutečnosti je společností na výrobu plakátů řízenou Benem Barrym? Ve včerejší veřejné diskuzi s uživateli Redditu to odhalil zaměstnanec společnosti Bob Baldwin. Kromě toho se také přiznal, že v minulosti navštěvoval tajný pokoj v sídle sociální sítě, a abychom šli i na trochu vážnější notu, znovu vyvrátil, že by se někdy mělo objevit tlačítko Dislike.
Přečtěte si více

Facebook nečekaně zrušil skoro všechna omezení pro úvodní fotky stránek

Upozornění na slevové akce, odkazy na webové stránky, šipky ukazující na tlačítko To se mi líbí hned pod úvodní fotkou. To všechno a ještě víc bylo ještě nedávno na facebookových stránkách zakázané a nyní už není. Speciálně pro úvodní fotky už platí v podstatě jediné pravidlo, podle kterého nesmí více než pětinu obrázku tvořit text.