Twitter oznámil 200 milionů aktivních uživatelů

Twitter oznámil během úterka další nárůst počtu aktivních uživatelů. Vzrostl již na 200 milionů, tedy o plných 60 milionů jen za posledního tři čtvrtě roku. Dlouhodobě se Twitteru daří získávat přes 200 tisíc aktivních uživatelů každý den.

Poslední dvě oznámení Twitteru pokud jde o počet aktivních uživatelů proběhla v září 2011 a pak v březnu 2012, kdy služba slavila šest let. Zatímco před rokem a čtvrt Twitter oznámil 100 milionů měsíčně aktivních a plnou polovinu z nich aktivní denně, na šesté narozeniny si polepšil o dalších 40 milionů aktivních a na celkem půl miliardy registrovaných uživatelů.

Nyní Twitter na svém oficiálním Twitter účtu oznamuje další nárůst, tentokrát 200 milionů aktivních uživatelů, což je zdvojnásobení proti loňskému září. Od září 2011 do března 2012 šlo o nárůst v počtu aktivních uživatelů o 40 procent za šest měsíců, od března do současnosti potom za devět měsíců činil 42 procent. Procentuálně tedy růst o něco zpomaluje, pokud ale jde o absolutní čísla, drží se na konstantním průměrném měsíčním přírůstku 6,7 milionu aktivních uživatelů (222 tisíc lidí denně). Pokud se toto tempo udrží i nadále, trvalo by Twitteru dosažení miliardy aktivních uživatelů necelých deset let.

Pro další srovnání – Twitter si v počtu aktivních uživatelů vede podobně jako LinkedIn v počtu registrací, když sociální síť profesionálů oznámila začátkem listopadu 187 milionů registrovaných účtů. Google+ má podle nejčerstvějších zpráv kolem 135 milionů uživatelů, kteří navštěvují přímo doménu sociální sítě, a 235 milionů těch, kteří alespoň jednou měsíčně použijí některé z funkcí provázaných s Google Plus. Druhým zmíněným způsobem ovšem měří svou miliardu i Facebook, i ten započítává do aktivních také uživatele, kteří třeba jen někde na webu použijí tlačítko Like, aniž by přímo navštívili jeho doménu.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak si vedli Oscaři v sociálních sítích? Facebook i Twitter se pochlubili čísly

Zatímco hollywoodské hvězdy chodily po červeném koberci v Dolby Theater, ostatní čekali na internetu, aby okamžitě mohli komentovat a připomínkovat veškeré oscarové dění. Podívejte se na nejzajímavější momenty letošního předávání Výročních cen Akademie z pohledu sociálních sítí, ke kterému Facebook neváhal vytvořit i samostatnou infografiku.
Přečtěte si více

Facebook for Business – sociální síť otvírá nové centrum pro marketéry

Facebook přišel s novou podobou stránky Facebook for Business, která by z ní měla vytvořit centrum všech informací, které při své práci potřebují marketéři a podnikatelé. Stránka pomůže nasměrovat na reklamní produkty vhodné pro dosahování různých obchodních cílů. Kromě toho obsahuje návody, jak s těmito produkty pracovat, a pro inspiraci i nejrůznější case studies.