Twitter nyní zobrazuje odkazy na články, ve kterých je vložený tweet

Embedy tweetů už nebudou fungovat tak jednostranně, jako jsme byli zvyklí dřív. S novou sekcí Related Headlines nebudou embedované tweety pouze odkazovat na mikroblogovací službu, ale také bude Twitter odkazovat zpátky na články, ve kterých je tweet vložený.

Related Headlines zobrazí přímo pod tweetem odkazy na zajímavé články, ve kterých se tweet objevil na základě embedování, funkce Twitteru pro jejich snadné vkládání na externí weby. Ne ovšem všude – odkazy se budou zobrazovat pouze na tzv. permalink stránce, tedy speciální URL, která směřuje přímo na daný tweet.

Naopak v samotných embedech Related Headlines poměrně logicky nebudou. Vydavatelé by totiž riskovali, že odkazy u tweetů návštěvníky odvedou pryč, na úplně cizí weby. Vkládání tweetů na své weby by se pak mohli cíleně vyhýbat.

Funkce vytváří rovnováhu se zpětnými odkazy na Twitter, které embedované tweety automaticky obsahují. Díky tomu přináší vydavatelům jednu novou zajímavou možnost navíc. Pokud totiž vloží do svého článku populární tweet, který přímo na Twitteru čte hodně lidí, mohou tím přivést na svůj web nové návštěvníky.

Lidi, kteří by na něj jinak pravděpodobně vůbec nezavítali. Je tedy pravděpodobné, že Related Headlines učiní vkládání tweetů do článků mezi vydavateli ještě populárnějším, a vznikne tak zajímavá, oboustranně výhodná symbióza.

headlines_image_JasonCollins

Twitter sám novinku uvádí jako způsob, jak svým uživatelům poskytnout ke každému zpravodajsky zajímavému tweetu širší kontext. Do 140 znaků či jedné fotografie se totiž všechen kontext důležitých, mediálně sledovaných  událostí vejde jen zřídka.

Via Twitter

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Foursquare spustil svou první mobilní aplikaci pro obchodníky

Pokud máte svůj obchod, ať už jakýkoliv, a používáte jako jeden z nástrojů ke zviditelnění Foursquare, určitě vás někdy zlobilo, jak může být správa venue komplikovaná kvůli přístupnosti některých funkcí pouze z počítače. Od včerejška se to naštěstí mění, Foursquare totiž konečně vydal mobilní aplikaci pro obchodníky.
Přečtěte si více

Jak na facebookové hashtagy – první tipy a triky

Facebook minulý týden představil hashtagy, po vzoru Twiteru a dalších sociálních sítí. Jde o skvělý nástroj, jak zviditelnit své příspěvky uživatelům, kteří se zajímají o naše téma. Zároveň je ale třeba dodržovat určitá pravidla a některých věcí se vyvarovat. Přinášíme základní informace a několik doporučení, které vám pomohou s hashtagy lépe pracovat.