Related Headlines zobrazí přímo pod tweetem odkazy na zajímavé články, ve kterých se tweet objevil na základě embedování, funkce Twitteru pro jejich snadné vkládání na externí weby. Ne ovšem všude – odkazy se budou zobrazovat pouze na tzv. permalink stránce, tedy speciální URL, která směřuje přímo na daný tweet.
Naopak v samotných embedech Related Headlines poměrně logicky nebudou. Vydavatelé by totiž riskovali, že odkazy u tweetů návštěvníky odvedou pryč, na úplně cizí weby. Vkládání tweetů na své weby by se pak mohli cíleně vyhýbat.
Funkce vytváří rovnováhu se zpětnými odkazy na Twitter, které embedované tweety automaticky obsahují. Díky tomu přináší vydavatelům jednu novou zajímavou možnost navíc. Pokud totiž vloží do svého článku populární tweet, který přímo na Twitteru čte hodně lidí, mohou tím přivést na svůj web nové návštěvníky.
Lidi, kteří by na něj jinak pravděpodobně vůbec nezavítali. Je tedy pravděpodobné, že Related Headlines učiní vkládání tweetů do článků mezi vydavateli ještě populárnějším, a vznikne tak zajímavá, oboustranně výhodná symbióza.
Twitter sám novinku uvádí jako způsob, jak svým uživatelům poskytnout ke každému zpravodajsky zajímavému tweetu širší kontext. Do 140 znaků či jedné fotografie se totiž všechen kontext důležitých, mediálně sledovaných událostí vejde jen zřídka.
Via Twitter