Twitter nově při psaní tweetů zvýrazňuje odkazy a přebývající znaky

Twitter zavádí malou ale užitečnou novinku, která uživatele barevně upozorní na prokliknutelný obsah v jeho tweetu a také na to, která část textu už překračuje znakový limit. Prozatím sice jen na webové verzi Twitteru, i tak je to ale praktická pomůcka při psaní nových zpráv.

Je to sice drobnost, která neřeší některé závažnější nedostatky Twitteru (například nedostatečnou synchronizaci napříč zařízeními), práci s mikroblogovací službou ale přeci jen dokáže zjednodušit. Twitter nově zvýrazňuje při psaní nových tweetů vložené odkazy, stejně jako zmínky účtů jiných uživatelů. Mělo by se tak zabránit mimo jiné situacím, kdy chce uživatel pouze zmínit jméno služby a neuvědomí si, že z něj bude aktivní odkaz.

Stejně tak novinka umožňuje odhalit to, když omylem vložíte s použitím zavináče zmínku na něčí účet (ať už jste znak @ v daném případě hodlali použít k čemukoliv). Barva zvýraznění odkazů a zmínek bude stejná jako barva, kterou máte vy sami na Twitteru nastavenou pro zobrazování odkazů. Tuto barvu lze kdykoliv změnit v nastavení pod položkou Design/Vzhled.

Červeným podbarvením pak jsou nyní v tweetu zvýrazněny všechny znaky, které jsou nad maximální limit v počtu 140. Doposud Twitter ukazoval počet znaků navíc pouze číslem vedle tlačítka pro publikaci, přímo v tweetu je ale graficky nezvýrazňoval. Obě novinky jsou v tuto chvíli funkční pouze na doméně Twitter.com, není ale důvod, proč by se brzy neměly dostat i do mobilních aplikací.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Statistici Facebooku prozkoumali, jak se chováme ve vztazích

Muži podle sociální sítě chodí s mladšími ženami. A to průměrně o 2,5 roku. U párů stejného pohlaví jsou věkové rozdíly větší. Čím je vztah delší, tím je pravděpodobnější, že dlouhodobě vydrží. Když spolu dva začnou chodit, píší si na Facebooku sice méně, ale o to pozitivněji. Tým datových vědců Facebooku zkoumal ve Valentýnském týdnu vztahy uživatelů sociální sítě.