Twitter letos koupil už čtvrtý startup. Zbrojí na burzu

Podle odhadů 300 milionů dolarů, vysolil tento týden Twitter za mobilní reklamní systém MoPub. Nákupní horečka sociální sítě už začíná pomalu připomínat znovuzrození Yahoo. Zároveň tak posiluje i proti dotírajícímu Facebooku, který chce růst na jeho úkor.

Už v únoru si Twitter pořídil Bluefin Labs, službu, která zprostředkovává informace ze sociálních sítí pro televize nebo reklamní agentury. S televizními stanicemi má navíc Twitter šikovně uzavřené smlouvy, a tak se zatím nemusí příliš bát razantního nástupu Facebooku, který okopíroval většinu jeho vychytávek.

Dubnový nákup dostal Twitter do světa hudby. Nákup australské streamovací služby We are Hunted prišel týden předtím,než sociální síť rozjela vlastní hudební aplikaci.

A nakonec před měsícem přišla ještě další posila pro televizní služby – newyorský startup Trendrr který sleduje sociální média v souvislosti s televizním programem.

Nákupy tak mohou znamenat pomalou transformaci sociální sítě v něco jako multimediální hub. Twitter se totiž podle všeho chystá příští rok ke vstupu na newyorskou burzu a čím víc bude nadupanější, tím větší šanci na úspěch má. Strašidlo zpackaného burzovního startu Facebooku totiž Silicon Valley obchází ještě dnes.

via CNN

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook opět testuje placené příspěvky pro běžné uživatele

Placená reklama na Facebooku by nemusela zůstat jen doménou firem. Po několika měsících od prvních experimentů mezi běžnými uživateli nyní Facebook rozšířil testování možnosti zaplatit si za to, že důležitý příspěvek uvidí více přátel. K realizaci je zatím nejspíš stále poměrně daleko, zdá se ale, že se sociální síti tento nápad zalíbil.