Twitter letos koupil už čtvrtý startup. Zbrojí na burzu

Podle odhadů 300 milionů dolarů, vysolil tento týden Twitter za mobilní reklamní systém MoPub. Nákupní horečka sociální sítě už začíná pomalu připomínat znovuzrození Yahoo. Zároveň tak posiluje i proti dotírajícímu Facebooku, který chce růst na jeho úkor.

Už v únoru si Twitter pořídil Bluefin Labs, službu, která zprostředkovává informace ze sociálních sítí pro televize nebo reklamní agentury. S televizními stanicemi má navíc Twitter šikovně uzavřené smlouvy, a tak se zatím nemusí příliš bát razantního nástupu Facebooku, který okopíroval většinu jeho vychytávek.

Dubnový nákup dostal Twitter do světa hudby. Nákup australské streamovací služby We are Hunted prišel týden předtím,než sociální síť rozjela vlastní hudební aplikaci.

A nakonec před měsícem přišla ještě další posila pro televizní služby – newyorský startup Trendrr který sleduje sociální média v souvislosti s televizním programem.

Nákupy tak mohou znamenat pomalou transformaci sociální sítě v něco jako multimediální hub. Twitter se totiž podle všeho chystá příští rok ke vstupu na newyorskou burzu a čím víc bude nadupanější, tím větší šanci na úspěch má. Strašidlo zpackaného burzovního startu Facebooku totiž Silicon Valley obchází ještě dnes.

via CNN

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak připravit stránku pro nové sociální vyhledávání na Facebooku

Svůj nový model vyhledávání Graph Search uvedl Facebook počátkem tohoto roku, kdy jej také začal postupně zprovozňovat svým uživatelům. Graph Search přináší některé přelomové novinky ve vyhledávání na největší sociální síti, a tak není divu, že klade také nové nároky na stránky, které v něm chtějí být dobře viditelné pro ty správné uživatele.