Twitter dostane pořádnou analytiku – samostatně vypustil službu Answers

Twitter zapracoval na analytice. Osamostnatnil službu Answers – platformu pro mobilní aplikace, která teď prý “není jen pro vývojáře”. Přístup k analýze se tak má dostat širšímu publiku.

Twitter zapracoval na analytice. Osamostnatnil službu Answers – platformu pro mobilní aplikace, která teď prý “není jen pro vývojáře”. Přístup k analýze se tak má dostat širšímu publiku.

Twitter se pochlubil i tím, že mobilní služba Answers aktuálně vyřizuje více jak 5 milionů požadavků denně, a to v reálném čase. To podle sociální sítě odpovídá víc než jednomu milionu analytických úkolů každou vteřinu.

V současné době Twitter tyto požadavky bere a prezentuje je v Crashlytics vývěsce. Na ní informuje vývojáře o tom, co v jejich aplikacích funguje a co nefunguje (tj. selhání apod.). Toto je pro vývojáře stále plně dostupné, nicméně pro ostatní členy týmu je služba Answers dostupná již samostatně.

Tím, že se nyní jedná o samostatný produkt, se má hlavně docílit toho, že data budou dostupná i ostatním lidem ve společnosti, kteří chtějí vědět, jak se jejich iOS nebo Android aplikace potýká se skutečným světem, aniž by zapadala do celého Crashlytics “apartmá”.

twitter answers

Twitter se vyjádřil následovně:

Naším cílem se službou Answers je vytvořit “vývěsku”, která pomůže velice snadno identifikovat uživatelskou základnu, takže bude umožněno se maximálně soustředit na tvoření skvělých produktů místo toho, abychom se zbytečně hrabali v datech.

Answers jsou tu s námi teprve 7 měsíců. Zpráva o tom, že dokáží vyřídit více jak 5 milionů požadavků denně, není ani tak zajímavá pro samotný počet, ale spíš pro to, jak se společnost snaží jednat se světem vývojářů a jak je “nutí” využívat jejich nástrojů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ozvěny Louskáčku 2013: Jak to vidíme my

Minulý týden český Art Directors Club společně s Asociací komunikačních agentur rozdával asi nejprestižnější ocenění, která se u nás v reklamě dají vyhrát. Nás přirozeně moc nezajímají klasické kategorie (jenom částečně), ale hlavně ty digitální. A i když jsme si naši lehkou rozpačitost původně chtěli nechat jenom pro sebe, nakonec to nešlo zastavit a muselo to jít ven.