Twitter Blue: předplatné od Twitteru se začíná pomalu rýsovat

Twitter zatím není moc sdílný ohledně připravovaného modelu předplatného, ale díky Jane Manchun Wong, která se zabývá reverzním inženýrstvím, jsou k dispozici nové informace ohledně toho, jak se bude nová služba jmenovat a na kolik vyjde.

Wong nedávno na Twitteru odhalila, že se bude předplatné nazývat Twitter Blue a bude stát 2,99 dolaru měsíčně. Uživatelům mimo jiné umožní zrušit své tweety a vytvářet kolekce záložek.

Twitter podle Wong pravděpodobně vytváří model předplatného, který bude mít několik stupňů. Wong předpokládá, že vyšší cenové úrovně mohou odemknout další placené funkce a poskytnout uživatelům prémiové prostředí, podobné tomu, které lze najít u zpravodajských agregačních služeb.

Twitter se v poslední době intenzivně zabývá novými způsoby, jak mohou uživatelé zpeněžit svůj obsah. A nejde jen o blaho uživatelů – Twitter samozřejmě hledá další cesty, jak vydělávat

Začátkem tohoto měsíce Twitter spustil funkci „Tip Jar“, která, jak název napovídá, umožňuje uživatelům posílat a přijímat peníze od followerů pomocí vybraných služeb třetích stran.

Jack Dorsey v červenci 2020 pro Insider potvrdil, že se společnost nachází ve „velmi, velmi rané fázi“ zkoumání modelu předplatného a od té doby o svých plánech prakticky mlčí. Ale není pochyb, že se na nových funkcích intenzivně pracuje – Twitter nedávno získal předplatitelskou službu Scroll, která zbavuje zapojené weby reklam.

Twitteru také oznámil, že ukončí činnost služby Nuzzel, agregátoru zpráv, který Scroll získal v roce 2019, a který se stal populární díky tomu, že uživatelům denně zasílal newsletter s nejlepšími zprávami v jejich kanálu na Twitteru. To také přispívá k domněnkám, že Twitter připravuje zavedení vlastní služby předplatného.

Twitter v posledních týdnech testuje řadu nových vychytávek a funkcí, včetně vylepšeného algoritmu ořezávání obrázků a aktualizovaného systému varování před potenciálně urážlivými tweety. Společnost se oficiálně k tweetům o předplatném zatím nevyjádřila.

Zdroj: Gizmodo.com

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook oficiálně spustil hashtagy

Možná dříve, než se podle úniků a spekulací očekávalo, každopádně ale jako vítanou a očekávanou novinku, Facebook ve středu večer spustil hashtagy. Prozatím budou fungovat jen pro malou část uživatelů, ovšem během následujcícíh týdnů by měly být zprovozňovány dalším.
Přečtěte si více

Facebook odhalil reklamu na nový Home a vysvětlil podrobnosti

Židle jsou jako Facebook. Pamatujete ještě na tuhle divnou a notně vysmívanou reklamu? Tentokrát jde Facebook do televize s reklamou od Wieden+Kennedy na svou novou mobilní aplikaci Home, a přestože odvážné metafory vystřídal spíš smyslově přitažlivý surrealismus a nechybí ani kočičky, první reakce ani v tomto případě nevyznívají zrovna pozitivně.