Twitter Blue: předplatné od Twitteru se začíná pomalu rýsovat

Twitter zatím není moc sdílný ohledně připravovaného modelu předplatného, ale díky Jane Manchun Wong, která se zabývá reverzním inženýrstvím, jsou k dispozici nové informace ohledně toho, jak se bude nová služba jmenovat a na kolik vyjde.

Wong nedávno na Twitteru odhalila, že se bude předplatné nazývat Twitter Blue a bude stát 2,99 dolaru měsíčně. Uživatelům mimo jiné umožní zrušit své tweety a vytvářet kolekce záložek.

Twitter podle Wong pravděpodobně vytváří model předplatného, který bude mít několik stupňů. Wong předpokládá, že vyšší cenové úrovně mohou odemknout další placené funkce a poskytnout uživatelům prémiové prostředí, podobné tomu, které lze najít u zpravodajských agregačních služeb.

Twitter se v poslední době intenzivně zabývá novými způsoby, jak mohou uživatelé zpeněžit svůj obsah. A nejde jen o blaho uživatelů – Twitter samozřejmě hledá další cesty, jak vydělávat

Začátkem tohoto měsíce Twitter spustil funkci „Tip Jar“, která, jak název napovídá, umožňuje uživatelům posílat a přijímat peníze od followerů pomocí vybraných služeb třetích stran.

Jack Dorsey v červenci 2020 pro Insider potvrdil, že se společnost nachází ve „velmi, velmi rané fázi“ zkoumání modelu předplatného a od té doby o svých plánech prakticky mlčí. Ale není pochyb, že se na nových funkcích intenzivně pracuje – Twitter nedávno získal předplatitelskou službu Scroll, která zbavuje zapojené weby reklam.

Twitteru také oznámil, že ukončí činnost služby Nuzzel, agregátoru zpráv, který Scroll získal v roce 2019, a který se stal populární díky tomu, že uživatelům denně zasílal newsletter s nejlepšími zprávami v jejich kanálu na Twitteru. To také přispívá k domněnkám, že Twitter připravuje zavedení vlastní služby předplatného.

Twitter v posledních týdnech testuje řadu nových vychytávek a funkcí, včetně vylepšeného algoritmu ořezávání obrázků a aktualizovaného systému varování před potenciálně urážlivými tweety. Společnost se oficiálně k tweetům o předplatném zatím nevyjádřila.

Zdroj: Gizmodo.com

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Studie: Jak a kde marketéři investují do obsahu

Zbýváte se marketingem orientovaným na spotřebitele a používáte při své práci jeho obsahové formy? Pak byste hladce zapadli mezi většinu. Podle studie 2013 Benchmarks, Budgets and Trends totiž do obsahu v rámci marketingu neinvestuje jen 14 procent reklamních profesionálů z oblasti B2C. Kam svůj obsah umisťují a do jakých forem nejčastěji vkládají své peníze a důvěru?