Twitter Blue: předplatné od Twitteru se začíná pomalu rýsovat

Twitter zatím není moc sdílný ohledně připravovaného modelu předplatného, ale díky Jane Manchun Wong, která se zabývá reverzním inženýrstvím, jsou k dispozici nové informace ohledně toho, jak se bude nová služba jmenovat a na kolik vyjde.

Wong nedávno na Twitteru odhalila, že se bude předplatné nazývat Twitter Blue a bude stát 2,99 dolaru měsíčně. Uživatelům mimo jiné umožní zrušit své tweety a vytvářet kolekce záložek.

Twitter podle Wong pravděpodobně vytváří model předplatného, který bude mít několik stupňů. Wong předpokládá, že vyšší cenové úrovně mohou odemknout další placené funkce a poskytnout uživatelům prémiové prostředí, podobné tomu, které lze najít u zpravodajských agregačních služeb.

Twitter se v poslední době intenzivně zabývá novými způsoby, jak mohou uživatelé zpeněžit svůj obsah. A nejde jen o blaho uživatelů – Twitter samozřejmě hledá další cesty, jak vydělávat

Začátkem tohoto měsíce Twitter spustil funkci „Tip Jar“, která, jak název napovídá, umožňuje uživatelům posílat a přijímat peníze od followerů pomocí vybraných služeb třetích stran.

Jack Dorsey v červenci 2020 pro Insider potvrdil, že se společnost nachází ve „velmi, velmi rané fázi“ zkoumání modelu předplatného a od té doby o svých plánech prakticky mlčí. Ale není pochyb, že se na nových funkcích intenzivně pracuje – Twitter nedávno získal předplatitelskou službu Scroll, která zbavuje zapojené weby reklam.

Twitteru také oznámil, že ukončí činnost služby Nuzzel, agregátoru zpráv, který Scroll získal v roce 2019, a který se stal populární díky tomu, že uživatelům denně zasílal newsletter s nejlepšími zprávami v jejich kanálu na Twitteru. To také přispívá k domněnkám, že Twitter připravuje zavedení vlastní služby předplatného.

Twitter v posledních týdnech testuje řadu nových vychytávek a funkcí, včetně vylepšeného algoritmu ořezávání obrázků a aktualizovaného systému varování před potenciálně urážlivými tweety. Společnost se oficiálně k tweetům o předplatném zatím nevyjádřila.

Zdroj: Gizmodo.com

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Twitter a Nielsen připravují nový systém pro měření televizních pořadů

Zhruba za tři čtvrtě roku, počátkem podzimu příštího roku, by měl světlo světa spatřit nový systém hodnocení úspěšnosti televizních pořadů, který bude vycházet ze zmínek v sociálních médiích. Prozatím nese nepříliš složité označení Nielsen Twitter TV Rating. Jde o další důkaz toho, že z televize a internetu se pomalu ale jistě stává nerozlučná reklamní dvojice.
Přečtěte si více

Druhý pokus o nejdelší volný pád historie už dnes!

Jeden z nejdéle připravovaných a nejdražších virálních počinů všech dob, ne-li ten vůbec nejdražší, se opět blíží. Po úterním nezdaru můžete přípravy na druhý pokus Red Bullu a Felixe Baumgartnera o seskok z více než 36 kilometrů začít sledovat již během dnešního odpoledne. A my ze všech sil držíme palce, aby se tentokrát Rakousku již podařilo vstoupit do historie marketingu a kosmického programu.