Tweety s obrázkem nahraným přímo na Twitter lidé častěji retweetují

Nahrát obrázek přímo na Twitter znamená, že se zobrazí přímo ve feedu tweetů. Podle studie od Dana Zarrelly jsou díky tomu tweetys obrázkem retweetovány častěji, než tweety bez obrázku. Obrázky z Facebooku a Instagramu ovšem mají opačný efekt, šanci na retweet snižují.

Dan Zarrella, social media analytik služby Hubspot, srovnával u vzorku více než 400 tisíc náhodně vybraných tweetů, zda obrázky přiložené k tweetu ovlivňují pravděpodobnost, že tweet bude někdo retweetovat. Výsledky jsou více než zajímavé, ukázalo se totiž, že obrázky z různých služeb mají rozdílný vliv.

Obrázky nahrané přímo na Twitter (označené pic.twitter.com) dosahovaly nejlepších výsledků. Oproti průměru celého vzorku u nich byla šance, že je někdo pošle dál, o 94 procent vyšší, tedy skoro dvojnásobná. Nedaleko za těmito obrázky se umístily tweety s obrázkem nahraným na Tweetpic. U těch byla šance na retweet  oproti průměru skoro o dvě třetiny vyšší, přesně o 64 procent.

Obrázky z Instagramu a Facebooku měly opačný vliv. Jejich problémem je, že je není možné zobrazit přímo na Twitteru. Uživatelé místo toho musí kliknout na odkaz, který je zavede na stránky cílové služby. Zde teprve obrázek uvidí.

Komplikace to je především pro uživatele, kterým způsobuje určité nepohodlí. Nutnost se k obrázku prokliknout mimo Twitter ale má své důsledky i pro autora tweetu. Tweety obsahující obrázek z Instagramu totiž jsou o 42 procent méně retweetované, než je průměr. Tweety s obrázkem z Facebooku si vedou ještě hůř, retweetované jsou o 47 procent méně.

Nezbývá než doporučit využití takových služeb, ze kterých se obrázky zobrazují přímo ve feedu tweetů. Vyšší pravděpodobnost retweetu totiž znamená šanci na rozšíření publika. A to je efekt, kterého by se v oblasti sociálních médií dobrovolně zřekl jenom málokdo.

twitter_images

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

V Praze se otevře první velká výstava fotek z Instagramu

Ve čtvrtek 28. listopadu bude v zahájena výstava deseti fotografů, kteří se seznámili na Instagramu, žijí v Česku a baví je tvůrčí potenciál chytrých telefonů ve spojení s jejich optickým omezením. Výstava čítající 140 různých děl bude přístupná až do 14. prosince a bezpochyby důkladně prověří osobní postoj k fotografii u každého návštěvníka.