Tumblr spustil mobilní reklamy v aplikacích pro iOS a Android

Mobilní reklama na mikroblogovací platformě Tumblr, kterou společnost spustila během včerejška, je důležitým doplňkem její současné monetizační snahy Radar. Protože se Tumblru neustále zvyšuje počet mobilních uživatelů, těžko by společnost do budoucna vystačila bez způsobu, jak přístupy přes své mobilní aplikace přetavit ve finanční příjmy.

První reklama se na Tumblru objevila před ani ne rokem, a nyní ji společnost převádí i do mobilní podoby. Důvody k tomu rozhodně má – počet mobilních uživatelů se začíná nebezpečně přibližovat počtu těch, kteří preferují desktop.

Mobilní reklama na Tumblru bude vycházet z desktopové obdoby, reklamního programu Radar, pouze bude převedená do mobilního prostředí. Reklamy budou vypadat stejně jako obyčejné příspěvky, stejným způsobem je také půjde komentovat či sdílet, pouze budou označené jako sponzorované. Prvními partnery Tumblru se mají stát známá jména, mimo jiné také GE, Warner Bros. a ABC.

Mobilní reklamy se budou ukazovat ve streamu příspěvků v mobilních aplikacích Tumblru pro iOS a Android, a to jednomu uživateli maximálně čtyři denně. Tím je zajištěno, že uživatel nebude reklamou zahlcen příliš. Naopak tím, že reklamy mají stejnou podobu jako ostatní příspěvky, by se mělo dosáhnout, že jim uživatelé budou věnovat větší pozornost. Možnost reklamy komentovat a sdílet by měla pomoci s jejich šířením a efektivitou.

Tumblr má letos odvážný plán, do konce roku by chtěl své průběžné hospodaření otočit na ziskové. Mobilní reklamy jsou zcela jistě důležitým krokem.

Via Tumblr, VB, pC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Restaurace předvedla internetový fail roku. Takhle vypadá úplné dno

Pokud vás tahle aféra posledních dnů dosud míjela, je naší svatou povinností vás v tento krásný den zasvětit. Majitelé restaurace Amy’s Baking Company Bakery Boutique & Bistro to hodně zle schytali v kuchařské reality show Gordona Ramsayho, a jak se dalo čekat, odveta veřejnosti za jejich aroganci se v plné síle přenesla i na Facebook, Reddit či Yelp. A co hůř, svou pozornost tam ve svém nezaměnitelném stylu přenesli i sami majitelé.