Tumblr pokryje volební debaty v USA pomocí živých GIFů

Od zítřka začíná série amerických předvolebních prezidentských debat, v nichž se třikrát za sebou utkají současný prezident Barack Obama a jeho republikánský vyzyvatel Mitt Romney. Díky přímým přenosům na YouTube můžete být u toho, díky GIFům z Tumblr můžete mít památku a taky spoustu zábavy.

Poprvé za dobu své existence se letos portál YouTube rozhodl živě vysílat předvolební prezidentské debaty. Umožnila mu to spolupráce se stanicí ABC News, na jejíž stránce se také debata bude vysílat. Kromě toho přenos bude k dispozici v YouTube Election Hubu. Debaty bude doplňovat komentář od sedmi velkých televizních stanic a známých osobností. Časy debat (našeho času) jsou tyto:

  • první prezidentská debata: 4. října 01:00
  • viceprezidentská debata: 12. října 01:00
  • druhá prezidentská debata: 17. října 01:00
  • třetí prezidentská debata: 23. října 01:00

A aby internetoví uživatelé měli nejen přenos, ale také věčnou památku na letošní debaty, rozhodl se Tumblr zaměstnat po čas debat své týmy animátorů. Ti budou z obrazového materiálu z diskuze kontinuálně vytvářet animované GIFy na spceiální blog nazvaný Gifwich, které by letošní atmosféru debat a jejich nejlepší momenty měly spolehlivě zachytit.

Via TNW, TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook je jako židle. A banán. A koťátko

Když Facebook před pár dny dosáhl miliardy uživatelů, nejspíš vám neuniklo ani jeho emotivní reklamní video. A pokud vám snad přeci jen uniklo, měli byste to napravit. Nikoliv kvůli uměleckému zážitku či hlubokomyslnému filosofování, k němuž klip nabádá. Spíše proto, že bez znalosti originálu prostě dostatečně neoceníte krásu některých parodií, kterými se internet bleskově naplnil.
Přečtěte si více

Audit českých obchodních řetězců na Facebooku. Jak komunikují?

Cílovou skupinu obchodních řetězců působících v Česku tvoří všichni lidé u nás, kteří mají nějakou kupní sílu. Skupina je to tedy velice široká a nesourodá. A jelikož žádný ze subjektů není dominantním hráčem na trhu, dal by se předpokládat tlak na to, aby jejich facebookové stránky nijak nezaostávaly za konkurencí, či spíše aby ji předčily. A realita?