Tři čtvrtiny českých firem nepoužívá Facebook pro firemní komunikaci

Na Facebooku je dnes kolem čtyř milionů značek. Na tom českém jich ale pořád dost chybí. Podle průzkumu agentury Best Communication totiž 77 procent místních firem svou stránku neprovozuje.

Třetina oslovených vysvětlovala absenci facebookové komunikace tím, že neví, co to facebooková stránka je. Zbytek nevidí důvod k jejímu používání. Ti, kteří ale Facebook používají i v byznysu, pochází nejčastěji z Vysočiny a Karlovarského kraje.

Data a následná analýza vzešla ze vzorku 525 manažerů a vlastníků firem, kteří využívají internet aspoň jednou týdně. Ukázalo se navíc, že tuzemští šéfové používají Facebook spíš k soukromým účelům a necelé jedno procento z nich sleduje zajímavé figury české twitteroscény. 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook dále rozšiřuje možnosti videoreklam

Facebook nechce být jen o odkazech a fotografiích, ale chce prorazit i ve světě videoreklamy. Po představení automaticky přehrávaných videí a rozšíření analytických možností videa nyní sociální síť nabízí pro videoreklamy i nové marketingové možnosti.