Třetí Social Marketers Summit se blíží, rezervujte si 31. říjen

Inspirativní konference Social Marketers Summit vám i letos umožní povznést se nad každodenní facebookové starosti a rozšířit si obzory za pomoci špičkových řečníků z Česka i zahraničí. Opět se nám podařilo přilákat řadu hvězd světového social media marketingu, z nichž většina se v Praze objeví na konferenci vůbec poprvé.

Jen málokdo by asi neznal firmy a služby jako jsou KLM, Nike nebo Indiegogo a i jejich zkušenosti si budete moci poslechnout v jednom ze čtyř tematických bloků, které nesou názvy Analytics, Money Earned, Money Saved a Back to Czech. Mezi řečníky najdete například Danae Ringelmann z fundraisingové služby Indiegogo, která byla vyhlášena jednou z top 50 žen-inovátorek v technologiích. Dorazí také David Orlic ze švédské agentury Volontaire, která letos rozčeřila vody Twitter marketingu vysoce oceňovanou kampaní Curators of Sweden.

Úvodní keynote se tentokrát po loňském úspěchu své energické přednášky ujme Igor Beuker (Viralblog, SocialMedia8), který se stal naším největším fanouškem. Tématem letošní konference je heslo Show me the money, s podtitulem A penny saved is a penny earned. Je tedy zřejmé, že půjdeme bez obalu rovnou k jádru věci. Zahraniční osobnosti navíc doplní i konkrétní příklady a zajímaví řečníci z českých společností, z nichž řada úspěšně působí i na globální scéně.

Tak si přijďte odpočinout od počítání prokliků a již potřetí si užijte social media událost roku, samozřejmě včetně vydatné afterparty!

A jestli jste snad zapomněli, jaká skvělá akce to byla před rokem, připomeňte si naše shrnutí nebo se rovnou podívejte na videozáznam všech přednášek. I letos se vynasnažíme ze zajímavých řečníků vytěžit pro Česko maximum a nalákáme je k rozhovoru do našeho sklepa, stejně jako v minulém roce Eda Robinsona, Neila Vidyarthi, Lauren Dugan, Igora Beukera a Tiaga Luze.

Partnery konference jsou brandzfriendz, Nydrle Digital, Scholz & Friends, Kofola, Marketing&MediaGH-Networks.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Zaměstnanci stále více chtějí využívat sociální nástroje, i ti v Česku

Microsoft zveřejnil průzkum, který ukazuje, že podle mínění téměř 40 procent firemních zaměstnanců v Evropě pomáhají nástroje sociální komunikace zvyšovat jejich produktivitu. Současně 27 procent dotázaných cítí, že jejich firmy hodnotu těchto nástrojů spíše podceňují. Nejčastějšími důvody restrikcí byla obava o bezpečnost (65 %) a ztrátu produktivity (58 %).