TOP memy týdne: Angela, Sýrie, iPhone a další várka nesmyslů
Minulý týden se internet pozastavoval především nad situací okolo možného útoku Spojených států na Sýrii, novým volebním billboardem Angely Merkelové, který si vyloženě o trochu toho photoshopování říkal, nad novým iPhonem, který vážně vypadá jako výsledek designové spolupráce s Crocs, ale samozřejmě nechybí ani tradiční várka jednoduchých kravinek.
Funkce vkládání příspěvků na web, jejíž poslední fázi testování Facebook oznámil na konci července, je od včerejška funkční pro všechny webové stránky bez rozdílu.
Výzkum české společnosti Brand Embassy odhaluje, jak se firmy staví k zákaznické péči na sociálních sítích. Stovka českých a britských firem byla prověřena mystery výzkumem Social (S)caring Brands a mimo jiné se ukázalo, že české firmy odpovídají na zákazníky na Facebooku o 16 procent častěji, než firmy ve Velké Británii.