Teorie zábavy: Volkswagen ukázal, jak má vypadat perfektní virál

Nová kampaň, nazvaná „Teorie zábavy„, působí jako série experimentů, jejichž cílem je zjistit, jak změní zábava chování lidí ve všedních situacích. Po právu získávají videa z této série odpovídající počet shlédnutí na YouTube, první z nich, Piano Stairs, se již přehouplo přes 1 milión shlédnutí.

Podívejte se na trojici videí, z nichž poslední je zatím jen ochutnávkou na budoucí projekt. První video si klade otázku, jestli by lidé spíše chodili po schodech místo ježdění po eskalátoru, pokud by schody byly zábavnější. Jak toho docílit? Co z nich třeba udělat skutečné hrající klávesy piána? V druhém videu zjistíte odpověď na otázku, zdali dovede „bezedný koš“ s odpovídajícím zvukovým efektem přinutit lidi více vyhazovat své odpadky. Třetí video představí v rychlosti koncept centra pro recyklaci skla v zábavní centrum.

Volkswagen pouze na závěr každého videa dá najevo, že jde o jeho iniciativu. Skutečně tleskáme, takhle má vypadat perfektní, subtilní a přitom účinná virální kampaň!

via Mashable