Táňa, Heidi, Katy a youtuberka Petra LovelyHair: Takhle funguje svět celebrit, o kterém možná nevíte

Petra je blogerkou a youtuberkou, která nezapadne. Je oficiálně Beauty blogerkou ČR posledních dvou let, pracovně se viděla nebo vídá s Táňou Kuchařovou, Heidi Klum i Katy Perry. YouTube je pro ni prý neskutečný relax a v podpisu mailu má celkem pět odkazů na své sociální sítě a blogy. A pak teprve e-mailovou adresu. Jestli jste o ní ještě neslyšeli, nemůžete o sobě tvrdit, že se vyznáte v online světě.

Petra má totiž široké publikum. Sledují ji hlavně ženy, zato ale všechny – od 15 až do 60 let. Najdou u ní totiž všechno: návody a líčení, recenze, ale jak říká, i TAGz (témata, která na YouTube kolují) a videa „kecací“. Petra se na YouTube blíží 19 milionům zhlédnutí a třeba na samotném Instagramu už přesáhla 58 tisíc sledujících. Další z rozhovorů s celebritami YouTube je tady.

Účastnila jsi se mimo jiné galavečera České Miss, setkala se třeba se Simonou Krainovou, Táňou Kuchařovou, Katy Perry… Připadáš si jako celebrita?

Jsem normální holka, co ji baví líčení a natáčení videí. Setkání byla většinou v rámci projektů s kosmetickými firmami, například s Astorem jsem letěla do Londýna na setkání s Heidi Klum, s Táňou jsme se viděla již poněkolikáté při příležitosti uvedení nové kolekce Adidas. Také totiž ráda běhá a je ambassadorkou Adidasu jako já. Se Simonou Krainovou jsem se setkala při příležitosti vyhlášení nového ročníku modelingové soutěže, je to prostě různé. Největší bezpečností pravidla ale platila u Katy Perry, která byla mimochodem opravdu úžasná!

Zdroj: Twitter, Petra LovelyHair

Zdroj: Twitter, Petra LovelyHair

Poznávají tě lidé na ulici?

Lidé mě teď už poznávají opravdu často, až mě to samotnou překvapuje, a často se chtějí fotit. Velmi vtipné bývá, když nás s manželem „pronásledují“. Byli jsme například v nákupním centru a dvě velmi milé slečny šly za námi v několika obchodech a nakonec nás oslovily, když jsme si sedli v restauraci na oběd. Často se mi však také stává, že mě poznají, ale neodváží se oslovit a jen mě „nenápadně“ sledují, to mě vždycky pobaví, vždyť já nekoušu ☺! Kdy mi ale zatrnulo, bylo, když mi někdo na YouTube napsal, že je silný schizofrenik, že ho můj hlas uklidňuje a proto mě rád sleduje a že ví, kde bydlím.

Jací jsou tví odběratelé?

Nejpočetnější skupinu tvoří ženy mezi 24 – 33 roky, dále pak 18 – 24 a 34 – 45. Jsou to ženy, které zajímá móda a kosmetika, a které se chtějí líbit. Moc mě ale těší, že mám i mladší čtenářky ve věku kolem 15 let nebo naopak starší, kolem 60.

Projevilo se to, že ses stala Beauty blogerkou ČR v minulých letech na tvé návštěvnosti? Stala jsi se známější?

Nemohu říci, že by ocenění bylo přímo spojené s návštěvností nebo prodejností, lidé mne znali už předtím. Ale pravdou je, že se o mě začala více zajímat média.

Jak moc si připravuješ videa předem? Kolik času jimi strávíš?

V podstatě si nepřipravuji, co budu říkat, nemám to ráda, takže improvizuji a mluvím spatra. Když jdu třeba natáčet návod na líčení, tak si předem připravím kosmetiku a vymyslím look. Natočení tutoriálu trvá tak 2 hodiny a stříhání 6 – 8 hodin.

petra lovelyhair rtěnky

Máš poměrně bohaté zkušenosti s marketingovou spoluprací se značkami. Máš hodně nabídek od firem, které by se do tvých videí nebo textů chtěly dostat?

Jsem moc ráda, že jsem pro firmy tak atraktivní, protože nabídek dostávám opravdu hodně. Jen malý zlomek ovšem přijmu, řekla bych, že takových 98 % odmítnu. Chci být svým pánem a ponechat si svou nestrannost. Pokud je však nabídka zajímavá i pro mne, i pro čtenáře, pak se ráda na spolupráci domluvím, funguje to tak i v zahraničí a myslím, že je to správný model.

Vybíráš si hodně?

Vybírám si opravdu hodně a pečlivě, valnou většinu odmítnu, nechci, aby se můj blog stal pouze reklamním prostorem a pak, ani bych na to neměla kapacitu.

Zdroj: Miroslav Čížek, http://miroslavcizek.com/fotoreport-z-nataceni-pro-rimmel-london-dm/

Zdroj: Miroslav Čížek, http://miroslavcizek.com/fotoreport-z-nataceni-pro-rimmel-london-dm/

Proč si myslíš, že u tebe firmy chtějí „inzerovat“?

Myslím si, že je to proto, že mne čte převážně dospělé publikum a protože mé výstupy mají dobrou a konstantní kvalitu, jak technickou, tak obsahovou. Také přispívám častěji než většina ostatních, takže u mě na platformách se stále něco děje a žije to tam ☺.

Diskuze k článku