Také LinkedIn zavedl dvoufaktorové přihlašování

Po vzoru Twitteru zavedla dvoufaktorové přihlašování i síť profesionálů LinkedIn. Systém využívající kódů zasílaných přes SMS má zvýšit bezpečnost přihlašování do účtů na sociální síti.

Dvoufaktorové přihlašování s pomocí SMS představil LinkedIn na svém blogu poslední květnový den, skoro přesně týden potom, co podobnou službu představil i Twitter. Dvoufaktorové přihlašování je na sociální síti profesionálů nepovinnou doplňkovou službou, kterou mohou uživatelé využít, nestačí-li jim nestačí běžné způsoby zabezpečení, jimiž LinkedIn jejich účet chrání. K zapnutí služby a vysvětlení toho, jak funguje, LinkedIn využil formu krátké prezentace:

Na rozdíl od Twitteru je dvoufaktorové zabezpečení plně přístupné a funkční i pro uživatele z České republiky. Pro uživatele, kteří tuto funkci zapnou, bude automaticky spuštěna ještě jedna další pojistka – pokaždé, když se na LinkedIn přihlásí z nového přístroje, jim na zaregistrovanou elektronickou adresu přijde e-mailová zpráva. Uživatel by tak měl mít alespoň teoretickou možnost se velmi rychle dozvědět o případném neoprávněném přístupu do svého účtu.

Via LI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nabitý Social Marketers Summit je tu, registrace končí zítra

Poslední dva dny zbývají na registraci na letošní Social Marketers Summit, který do Prahy opět přivede řadu zajímavých zahraničních hostů a zástupců velkých mezinárodních značek. Tématem pro tento rok je heslo Show me the money!, takže řeč bude o penězích a podle toho také celý Summit bude vypadat...