Také LinkedIn zavedl dvoufaktorové přihlašování

Po vzoru Twitteru zavedla dvoufaktorové přihlašování i síť profesionálů LinkedIn. Systém využívající kódů zasílaných přes SMS má zvýšit bezpečnost přihlašování do účtů na sociální síti.

Dvoufaktorové přihlašování s pomocí SMS představil LinkedIn na svém blogu poslední květnový den, skoro přesně týden potom, co podobnou službu představil i Twitter. Dvoufaktorové přihlašování je na sociální síti profesionálů nepovinnou doplňkovou službou, kterou mohou uživatelé využít, nestačí-li jim nestačí běžné způsoby zabezpečení, jimiž LinkedIn jejich účet chrání. K zapnutí služby a vysvětlení toho, jak funguje, LinkedIn využil formu krátké prezentace:

Na rozdíl od Twitteru je dvoufaktorové zabezpečení plně přístupné a funkční i pro uživatele z České republiky. Pro uživatele, kteří tuto funkci zapnou, bude automaticky spuštěna ještě jedna další pojistka – pokaždé, když se na LinkedIn přihlásí z nového přístroje, jim na zaregistrovanou elektronickou adresu přijde e-mailová zpráva. Uživatel by tak měl mít alespoň teoretickou možnost se velmi rychle dozvědět o případném neoprávněném přístupu do svého účtu.

Via LI

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Další hacknutý účet na Twitteru, tentokrát BBC Weather

K Jeepu, Burger Kingu a stále delší řadě velkých médií přibyl další vysoce viditelný profil na Twitteru, nad kterým jeho majitelé ztratili kontrolu. Tentokrát šlo o účet BBC Weather, profil britské BBC věnovaný počasí. Za útokem stála organizace Syrian Electronic Army. Zejména pro významné zpravodajské účty (ale nejen pro ně) by tak jasný plán pro případ podobné krize měl dnes být naprostou samozřejmostí.
Přečtěte si více

Studie: Jak a kde marketéři investují do obsahu

Zbýváte se marketingem orientovaným na spotřebitele a používáte při své práci jeho obsahové formy? Pak byste hladce zapadli mezi většinu. Podle studie 2013 Benchmarks, Budgets and Trends totiž do obsahu v rámci marketingu neinvestuje jen 14 procent reklamních profesionálů z oblasti B2C. Kam svůj obsah umisťují a do jakých forem nejčastěji vkládají své peníze a důvěru?