Studie: LinkedIn trumfl v efektivitě Facebook i Twitter

Každá mince má dvě strany. Digitální marketéři jsou stále rafinovanější, ale podle výzkumu agentury Forrester jsou s výsledky kampaní na Facebooku a Twitteru spokojeni tak na padesát procent.

Facebook dokonce považují účastníci výzkumu za médium s největším publikem v dějinách ale zároveň i za jednu z nejméně efektivních marketingových platforem. Analytik Forresteru Nate Elliott shrnuje důvody do dvou bodů.

Facebook jednoduše nenaplňuje očekávání v zapojování fanoušků. I když značka získá jejich lajk, ještě to neznamená, že bude aktivní u jejích postů. Na reklamní hru přistupuje jen přibližně 16 procent fanoušků,” tvrdí Elliott a dodává, že Facebook prostě neví, jak na reklamu a display kampaně na největší sociální síti má podle jeho průzkumu nejhorší výsledky.

forrester_survey

O moc lépe na tom není ani Twitter. Většina fanoušků sleduje značky na sociálních sítích až potom, co si je koupí. Podle Elliotta je ale Twitter ideální k posilování brandu.  Má však další výhrady.

Twitter by tak měl jít marketérům vstříc i přesto, že se firma hájí tím, že s reklamou víceméně také sama začíná. “Marketéři přiznávají, že potřebují informace, vzdělání a podporu v tom, aby mohli Twitter využívat naplno,” dodává Eliott.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Kde se Facebooku nejméně daří? V Evropě

Zatímco všude na světě Facebooku příjmy rostou, v Evropě klesají - a to jak v absolutních číslech, tak v přepočtu na uživatele. Vyplývá to z výsledků hospodaření zveřejněných minulý týden a podle všeho navíc nejde jen o krátkodobý výkyv.
Přečtěte si více

Šimon Vojta neboli Smusa: Zatím mě nikdo neoslnil tak, že bych pro něj natáčel reklamu

O pytlích dárků od fanoušků, fan artech, vydělávání na YouTube a o tom, že vteřinu videa jde upravovat i několik hodin – přinášíme další z rozhovorů se známými YouTubery. Tentokrát jsme zpovídali Šimona Vojtu alias Smusu. Vlogera, který si udělal jméno v oblasti herních videí i vlogů. Jeho kanály mají dohromady okolo 300 tisíc odběratelů a jeho videa mají 13 a půl milionu zhlédnutí.