Studie: Facebooková reklama musí ještě zabrat

Pětaosmdesát procent uživatelů Facebooku je ochotna číst nebo kliknout na reklamu na počítači. Ale jen na počítači. Na mobilu se na reklamy nekliká. Vyplývá to ze studie konzultantské společnosti Analytic Partners.

Facebook nedávno oznámil, že tržby z mobilní reklamy rostou, ale studie ukazuje, že tam jsou ještě rezervy. “Není překvapení, že Facebook vyvinul další reklamní kanál. Podle našeho průzkumu jsou lidé nejvíc ochotni klikat na facebookovou reklamu než na inzeráty na ostatních sociálních sítích,” tvrdí  Nancy Smith z agentury Analytic Partners.

Přes 700 respondentů starších osmnácti let ještě analytikům prozradilo, že:

  • nepříliš účinná reklama není dobrá zpráva, protože Facebook chce rozjet brzy videoreklamy. 83 procent respondentů ale do průzkumu uvedlo, že videoreklamy budou ignorovat a považovat je za otravné.
  • Muži jsou ochotnější ke klikání na reklamy. A to o celých patnáct procentních bodů (34 procent proti 19). Podobně je tomu i v případě srovnání mladých a starších uživatelů. 
  • Největším lákadlem jsou ale pro facebookové uživatele slevy (67 %), soutěže (41 %)  a videa (25 %).
  • Facebook users were most likely to pay attention to ads from brands if they have already liked those brands’ pages, while 27 percent notice sponsored stories, and only 13 percent paid heed to non-related targeted ads.
  • Analytic Partners Founder and CEO said in a release announcing the survey results:
  • 47 procent z uživatelů si všímá reklamy jen občas

via AFCB

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook představil Partner Categories, nový způsob cílení reklamy

Po možnostech vytvořit si s pomocí svých vlastních dat nebo dat vybraných partnerů vlastní publikum pro cílení reklamy na Facebooku přichází další, mnohem pohodlnější. Do Power Editoru a API přibudou předdefinované kategorie spotřebitelů, které bude k cílení své reklamy moci využít kdokoliv. Prozatím ale bohužel budou pouze pro uživatele ze Spojených států.
Přečtěte si více

Studie: Jak být úspěšný v blogování

Speciální studie na téma úspěšnosti v blogování zkoumala, co ty, kteří se v psaní na internetu prosadili, odlišuje od těch neznámých. Ze studie konkrétně vyplynulo pět zásadních návyků, které měly společné úspěšné blogerky v oblasti módy. Řada z nich se nicméně dá zobecnit. Jaké návyky to byly?