Štěně za milion Like. Proč by rodiče neměli podceňovat Facebook

Co se stane, když dvěma malým holčičkám slíbíte pořídit vytoužené štěně, pokud získají milion Like na Facebooku? Nejdřív si nejspíš půjdete v klidu lehnout s dobrým pocitem, jak jste na to vyzráli a ještě jste své ratolesti zabavili. No a o 13 hodin později můžete začít vybírat nového pejska.

Kdyby se tenhle příběh skutečně nestal, nějaký hollywoodský scénárista by si ho musel vymyslet. V úterý 15. ledna se na Facebooku objevila stránka Twogirlsandapuppy s jediným cílem – získat milion zdvižených palců. Dvěma sestrám (a jejich třem malým bratrům) totiž táta slíbil pejska, pokud se jim to podaří. Všechno začala tahle fotka:

Nástup stránky byl neskutečný a už v noci na 16. ledna měly dva příspěvky na stránce 700 a 300 tisíc Like. Dnes, jen o několik dní později, má stránka těsně pod 300 tisíc fanoušků a pod jejími příspěvky jsou více než 3 miliony Like. Asi nepřekvapí, že ohromení rodiče museli uznat kapitulaci, a budiž jim ke cti, že se k celé věci postavili kladně a s humorem.

A předevčírem, tedy v pátek, už přišel čas na návštěvu North Shore Animal League America, kde bylo třeba učinit těžké rozhodnutí – kterého pejska si vybrat? Nutno podotknout, že do té doby už za sebou rodina měla živé vystoupení v televizní show a řadu článků ve velkých amerických médiích, která si podobnou senzaci samozřejmě nemohla nechat ujít. A které štěně nakonec zvítězilo? Jmenuje se Millie a je to to hnědé :-).

Podle očekávání velká pozornost médií vyvolala také zájem mnoha nejrůznějších napodobovatelů s více i méně roztomilými záměry. Ostatně ani tenhle případ nebyl první svého druhu, nedávno se dva sourozenci podobným způsobem dočkali nové kočky. Každopádně je to další důkaz, že se nevyplatí sílu sociálních sítí a odhodlanost jejich uživatelů podceňovat. Ve spojení se štěňátky a dětmi už vůbec ne.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Do čtvrtečního Hangoutu s Janem Krausem se můžete přihlásit i vy

Jeden z nejoblíbenějších českých komiků, Jan Kraus, se chystá ve čtvrtek 14. března v 16 hodin na virtuální setkání se svými fanoušky. Vysílaný Hangout může v přímém přenosu sledovat úplně každý, stejně tak se ale může kdokoliv přihlásit přímo do diskuze. Kraus se tak rozhodl následovat řadu svých zahraničních kolegů, kteří v posledních letech začali více využívat potenciál internetu a sociálních sítí.
Přečtěte si více

Infografika: Jak si za poslední rok vedli na Facebooku čeští operátoři

Trojice českých mobilních operátorů se řadí mezi značky, které již plnohodnotně zařadily sociální sítě do své komunikace. Na svých firemních profilech publikují pravidelně a víceméně se jim i daří do komunikace zapojovat své fanoušky. Který z operátorů si vedl v uplynulých měsících nejlépe? Na to se podívala společnost Newton Media a výsledek přetavila do infografiky.