Srovname.cz se chlubí facebookovou poradnou, provedení dost kulhá

Internetový nákupní rádce Srovname.cz spustil novou službu online poradenství s nákupem zboží na internetu. Uživatelům je poskytována zdarma na facebookové stránce, kde jsou přes den k dispozici specialisté, kteří odpovídají do 10 minut na jakékoliv dotazy související s nakupováním a poradí s výběrem a nákupem zboží na internetu. Nakupující mohou získat odpovědi na otázky týkající se například technických parametrů zboží, jak produkty instalovat a ovládat, kde je zboží aktuálně dostupné za nejlepší cenu, jaký obchod doručí dané zboží nejrychleji a podobně. Stejně tak je možné nechat si poradit třeba i s tím, jak koupit správnou pračku, ledničku nebo telefon.

Jenže. Společnost k novince vydala i tiskovou zprávu a láká na ni i ze své domovské stránky, takže by člověk čekal, že už bude vše vypadat na úrovni. Ale ono to vypadá jako nějaká testovací alfa verze. Propagovaná stránka Srovname.cz – online porovnání cen nemá ani cover fotografii, a kdo by hledal jakékoliv informace o tom, k čemu slouží, bude hledat marně. Žádná záložka, žádná aplikace, nic. Prostě vám musí dojít, že asi napíšete příspěvek na profil stránky a někdo vám na něj odpoví. Od kdy do kdy se odpovědi dočkáte nebo jak to celé funguje, to si asi musíte domyslet.

„V současné době jsme na českém internetu jediným srovnávačem, který podobné online poradenství na sociální síti uživatelům nabízí. Pár dní po spuštění této naší nové služby zaznamenáváme cca do deseti dotazů denně, ale počet dotazů se každým dnem zvyšuje a reakce uživatelů jsou velmi pozitivní. Věříme, že využití sociální sítě Facebook k online poradenství nám pomůže zvýšit kvalitu našeho zákaznického servisu a uživatelům pomůže a poradí aktuálně třeba s nákupem vánočního dárku,“ říká ředitel projektu Srovname.cz David Folprecht.

No, vlastně jsme rádi, že se podobné nápady objevují, ale když už někdo investuje do vyškolených poradců a mediální propagace, mohl by si také zaplatit grafika a nechat si vytvořit alespoň jednoduchou facebookovou záložku. Mít ji dnes může za hubičku a skoro hned. Takhle by se skoro chtělo použít jedno slovíčko, které je velice populární hlavně na českém Twitteru…