SoLoMo pod lupou. Jaký je vliv mobilů na lokální nákupy?

Infografika od Monetate je zaměřena především na maloobchodní prodejce, kteří chtějí vědět, jakým způsobem ovlivňuje jejich mobilní přítomnost šance na prodej zboží. A je třeba říci, že rozhodně ne málo. Podle infografiky sice přímé konverze z mobilních zařízení jsou malé (na majoritních platformách Android a iOS se pohybují kolem procenta), mobily hrají ale pro uživatele velkou roli při průzkumech zboží, při hledání lokálních informací a také při používání sociálních sítí, což může přivést obchodníkům další návštěvnost.

Protože přímé mobilní konverze jsou zatím malé, měli by se obchodníci ve svém mobilním snažení soustředit spíš na poskytnutí informací, které zákazníka přivedou k nákupu online nebo návštěvě kamenné prodejny. Nejčastěji se ti, kdo mají optimalizovanou mobilní stránku, soustředí na informace o produktech, informace o prodejnách a jejich otvíracích hodinách a také na zákaznické recenze, které všeobecně patří mezi nejúčinnější nástroje pro získání zákazníka (lidé jim věří více než placené reklamě).

A jaké rady Monetate poskytuje?

  • na lokální vyhledávací dotazy buďte na první stránce Googlu
  • maximálně mobilnímu uživateli zjednodušte nalezení a kontaktování nejbližší kamenné prodejny
  • získejte uživatele pro své speciální mobilní nabídky; až jej získáte, zjistěte od něj, jaký typ mobilní nabídky mu nejvíce vyhovuje
  • mobilním uživatelům, které jste pro své nabídky získali, je ukazujte pokaždé, když navštíví váš mobilní web
  • vstřícným krokem vůči uživatelům mohou být wi-fi signál zdarma v prodejně a také aplikace, kde se mohou seznámit se zbožím a názory ostatních nakupujících

Infografika SoLoMo

Via MP