SoLoMo pod lupou. Jaký je vliv mobilů na lokální nákupy?

Trojice SoLoMo, Social – Local – Mobile, k sobě dnes neoddělitelně patří. Nová infografika z dílny agentury Monetate se zaměřuje hlavně na roli, kterou ve vzájemném spolupůsobení těchto tří faktorů hraje vzrůstající obliba a užívání chytrých telefonů.

Infografika od Monetate je zaměřena především na maloobchodní prodejce, kteří chtějí vědět, jakým způsobem ovlivňuje jejich mobilní přítomnost šance na prodej zboží. A je třeba říci, že rozhodně ne málo. Podle infografiky sice přímé konverze z mobilních zařízení jsou malé (na majoritních platformách Android a iOS se pohybují kolem procenta), mobily hrají ale pro uživatele velkou roli při průzkumech zboží, při hledání lokálních informací a také při používání sociálních sítí, což může přivést obchodníkům další návštěvnost.

Protože přímé mobilní konverze jsou zatím malé, měli by se obchodníci ve svém mobilním snažení soustředit spíš na poskytnutí informací, které zákazníka přivedou k nákupu online nebo návštěvě kamenné prodejny. Nejčastěji se ti, kdo mají optimalizovanou mobilní stránku, soustředí na informace o produktech, informace o prodejnách a jejich otvíracích hodinách a také na zákaznické recenze, které všeobecně patří mezi nejúčinnější nástroje pro získání zákazníka (lidé jim věří více než placené reklamě).

A jaké rady Monetate poskytuje?

  • na lokální vyhledávací dotazy buďte na první stránce Googlu
  • maximálně mobilnímu uživateli zjednodušte nalezení a kontaktování nejbližší kamenné prodejny
  • získejte uživatele pro své speciální mobilní nabídky; až jej získáte, zjistěte od něj, jaký typ mobilní nabídky mu nejvíce vyhovuje
  • mobilním uživatelům, které jste pro své nabídky získali, je ukazujte pokaždé, když navštíví váš mobilní web
  • vstřícným krokem vůči uživatelům mohou být wi-fi signál zdarma v prodejně a také aplikace, kde se mohou seznámit se zbožím a názory ostatních nakupujících

Infografika SoLoMo

Via MP

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

AP začala svůj Twitter účet dvakrát denně pronajímat Samsungu

Uživatelům pravidly svázaného Facebooku to možná připadá jako sci-fi, ale majitelé účtů na Twitteru mohou se svými profily nakládat poměrně volně a nechat si platit za to, že budou někomu dělat reklamu. V těchto dnech se o tom přesvědčí i 1,5 milionu následovníků agentury AP, nadšení z toho však moc nejsou.
Přečtěte si více

Jak různé typy osobností používají sociální média

Všemožné studie zkoumající, jak sociální média používají muži a ženy, mladí a staří nebo třeba bohatí a chudí, vycházejí prakticky každý týden. Co ale studie, která by používání sociálních sítí zkoumala podle typu osobnosti? Jednu takovou provedla společnost CPP zaměřená na personalistiku a přetavila ji i do podoby infografiky.