Sociální síť marketérů GraphEffect nyní pro všechny

Po dvou letech fungování, během kterých personál startupu GraphEffect vzrostl až na 50 lidí, se sociální síť otevírá všem zájemcům. Do nynějška byl GraphEffect přístupný pouze několika málo vybraným partnerům, nyní na něj může kdokoliv jak z řad marketérů, tak vývojářů. Služba by měla zjednodušit spolupráci marketérů na kampaních a projektech, nejvíce v těch případech, kdy nejsou všichni z jednoho týmu či dokonce organizace.

Kolaborační sociální síť pro marketéry GraphEffect

Podle tiskové zprávy z minulého týdne umožňuje společně „plánovat, vytvářet obsah, analyzovat, nakupovat sociální reklamu a nejen to“. Cílem platformy je umožnit marketérům, aby jejich spolupráce v prostředí online marketingu byla efektivnější a více odpovídala dnešní situaci, jejím nárokům a možnostem. Síť vydělává na poplatcích od marketérů a provizích z nákupů reklamy.

Na ukázku toho, jak platforma GraphEffect vypadá a funguje, se můžete podívat zde.

Via Yahoo