Sociální síť marketérů GraphEffect nyní pro všechny

Sociální síť GraphEffect, zamýšlená jako nástroj pro efektivní spolupráci mezi marketéry z různých organizací a týmů, otevřela své brány veřejnosti. Všichni sociální i jiní marketéři tak nyní mohou k plánování aktivit využívat svou vlastní sociální síť.

Po dvou letech fungování, během kterých personál startupu GraphEffect vzrostl až na 50 lidí, se sociální síť otevírá všem zájemcům. Do nynějška byl GraphEffect přístupný pouze několika málo vybraným partnerům, nyní na něj může kdokoliv jak z řad marketérů, tak vývojářů. Služba by měla zjednodušit spolupráci marketérů na kampaních a projektech, nejvíce v těch případech, kdy nejsou všichni z jednoho týmu či dokonce organizace.

Kolaborační sociální síť pro marketéry GraphEffect

Podle tiskové zprávy z minulého týdne umožňuje společně “plánovat, vytvářet obsah, analyzovat, nakupovat sociální reklamu a nejen to”. Cílem platformy je umožnit marketérům, aby jejich spolupráce v prostředí online marketingu byla efektivnější a více odpovídala dnešní situaci, jejím nárokům a možnostem. Síť vydělává na poplatcích od marketérů a provizích z nákupů reklamy.

Na ukázku toho, jak platforma GraphEffect vypadá a funguje, se můžete podívat zde.

Via Yahoo

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook chystá nový News Feed, čeká se víc videa a obrázků

Na čtvrtek 7. března svolala největší sociální síť do svého sídla v Menlo Parku novináře na akci, kde má být představena nová podoba kanálu s příspěvky. Pozvánka sice nic víc neříká, něco málo ale naznačuje projev Marka Zuckerberga u příležitosti zveřejnění hospodářských výsledků a také starší zprávy o chystaných plánech a experimentech.