Sociální platforma Tesla Engage: Elon má novou páku na prosazování zájmů společnosti

Tesla spustila svou sociální platformu s názvem Tesla Engage, částečně proto, aby přiměla zákazníky k politickým krokům ve prospěch elektromobilů a solární společnosti Elona Muska.

Tesla Engage loni zahájila soft-start a je v podstatě pokračováním úsilí společnosti o budování komunity na internetu a představuje centralizovanější přístup k organizování fanoušků a členů oficiálního Tesla Owner’s Clubu.

Fanouškovskou základnu Tesle můžou závidět všechny automobilky světa. Fandom Tesly se exponenciálně v průběhu let rozrůstal, což je také zásluha neúnavného angažmá generálního ředitele Elona Muska u fanoušků i kritiků na internetu, zejména na Twitteru a YouTube.

Tesla má pestrou škálu fanoušků – od hlasitých, někdy až zuřivých fanatiků, přes agresivní držitele akcií, obdivovatele Elona Muska, po skutečné automobilové nadšence a vyznavače „zeleného“ životního stylu, kteří chtějí snížit svůj dopad na životní prostředí řízením elektromobilu nebo instalací solárních panelů.

Očekává se, že Tesla přestane aktivně využívat Tesla Forums 15. března – komentáře a příspěvky tam zůstanou viset „pouze pro čtení“.

Tým společnosti napsal příspěvek představující jeho nejnovější snahy:

„Tesla Engage je nová platforma jak pro tým Tesly pro veřejnou politiku, tak pro členy Tesla Owner’s Clubu. Jejím cílem je vytvořit digitální základnu pro veškerou naši práci a zpřístupnit členům komunity Tesla informace o krocích, které podnikáme, aby byli vždy v obraze. Doufáme, že se k nám přidáte.“

A jaké záležitosti se na Tesla Engage řeši? Například jak dosáhnout změny v pravidlech měření na veřejných dobíjecích stanicích EV v Kanadě. V současné době se v Kanadě nabíjení elektrických vozidel účtuje po minutách nebo hodinách. Mnoho řidičů Tesly a dalších EV chce, aby měření bylo založeno na spotřebě elektrické energie, nikoli na době strávené nabíjením.

Tesla také přes svou platformu nabádá majitele, aby přispěli na dlouhý seznam charitativních organizací v Texasu, který je domovem druhé americké továrny na automobily Tesla a zařízení SpaceX Boca Chica. Cílem je vybrat prostředky na pomoc lidem v Texasu, aby se zotavili z energetické krize. Chytrý krok – Tesla, nováček ve státě, a jeho zastánci nemají obvykle hluboko do kapsy…

A v příspěvku zaměřeném na fanoušky Tesly v Nebrasce společnost vyzývá obyvatele, aby tlačili zákonodárce ke změně zákonů, které zakazují Tesle a dalším prodávat vozidla přímo tamním spotřebitelům, tj. bez provozování franšízové prodejny ve státě. Tesla dokonce svým příznivcům poskytla rychlý způsob, jak předkládat senátu v Nebrasce veřejné připomínky k legislativě nebo jak kontaktovat příslušné členy výboru.

Tesla dlouho bojovala za změnu zákonů o přímém prodeji v USA – Nebraska a Texas patří mezi více než půl tuctu neústupných států, kde společnost nemá právo prodávat přímo spotřebitelům a místo toho musí vozy z jiných států dodávat zákazníkům, kteří si je objednávají online.

Společnosti se v posledních deseti letech podařilo zvrátit zákazy přímého prodeje v mnoha dalších státech, mimo jiné v Arizoně, Coloradu, New Jersey a Utahu. K Tesle se přidávají společnosti Lordstown Motors, Lucid Motors a Rivian, které rovněž usilují o to, aby mohly prodávat napřímo.

Zdroj: Cnbc.com

Total
2
Shares
Další články
Přečtěte si více

Konference Firmy v sociálních sítích se letos zaměří na byznys

Druhý ročník konference Firmy v sociálních sítích se koná přesně za dva týdny, ve středu 5. června v Hotelu DAP na Praze 6. Letošní ročník bude primárně zaměřen na byznysový přínos sociálních sítí - na to, jak se dají účinně využít a čeho lze díky nim a promyšlené aktivitě dosáhnout.