Social novinky 9. týdne: Facebook v Messengeru testuje Reakce včetně palce dolu

Pojďte se s námi podívat, co se v sociálních médiích za uplynulý týden událo:

  • Facebook v Messengeru testuje Reakce – navíc přibude palec dolu.
  • Do své mobilní aplikace Facebook přidává průvodce městy.
  • Reklamy v Instagram Stories jsou nyní dostupné všem.

Za nás palec nahoru!

FACEBOOK

V Messengeru se testují Reakce včetně palce dolu

Like, nebo Dislike? Facebook vám brzy umožní adekvátně reagovat na každou jednotlivou zprávu v chatu, stejně jako je tomu v případě příspěvků na zdi. Akorát s jedním rozdílem: přibude navíc palec dolů. Ten má ale znamenat spíše „ne“, než že se vám něco nelíbí. Ve skupinovém chatu dokonce uvidíte, kolik reakcí daná zpráva obsahuje.

TechCrunchi zástupci Facebooku potvrdili, že v současné chvíli probíhá testování nové funkce na malé skupině uživatelů. Později by však měla být nasazena plošně pro všechny.

facebook-messenger-reactions (1)
Zdroj: TechCrunch

Kam na dovolenou? Facebook vám pomůže při cestování

Facebook zaostřuje na turistický trh a do své aplikace přidává průvodce městy s názvem “City Guides“. Ten vám poradí místa, kam byste se v konkrétním městě mohli podívat, kam rádi chodí lokálové, ukáže vám, kam zrovna cestují vaši přátelé, případně vám usnadní najít parťáka na akci, kterou byste chtěli navštívit. Průvodce může zatím vyzkoušet jen omezený počet uživatelů.

city guides
Zdroj: TechCrunch

INSTAGRAM

Reklamy v Instagram Stories jsou nyní dostupné všem

Markeťáci se konečně dočkali. S reklamou v populárních Instagram Stories si teď může pohrát každý inzerent na světě. Jedná se o fullscreen reklamy – obrázek, slideshow z obrázků nebo až 15vteřinové video, které od začátku poběží se zvukem. Zobrazovat se budou mezi Stories jednotlivých uživatelů.

Jelikož však zatím není možné do reklamy vkládat odkaz, můžete tento placement použít pouze pro účel Dosah. Instagram bude v brzké době reklamní účely dále rozšiřovat.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook v Indii testuje “prozváněcí” reklamu

Pokud jste mladší ročníky, možná si ještě pamatujete na dobu, kdy jste místo volání či SMS své přátele ze školy jen prozváněli, abyste ušetřili za hovor. Prozvánění je velmi populární i v Indii, a právě tam Facebook nyní testuje zcela novou "prozváněcí" reklamu.