GIFy brzy rozhýbou reklamy na Facebooku. Na něj míří i nový formát dynamických reklam s širším cílením. YouTube zpřístupňuje mobilní živé vysílání všem uživatelům, kteří mají alespoň 10 tisíc odběratelů. To jsou social novinky v kostce.
Animované GIFy půjde použít ve videoreklamě
Vypadá to, že animované GIFy půjde brzy využít ve videoreklamě na Facebooku. Zatím akorát nevíme, kdy přesně. Poprvé si této nové možnosti všiml Chris Ruberg a o novince reportoval Adweek.
Je to navíc jen jedna ze změn, které Facebook v tichosti provádí ve svém Ads Manageru. Pohrává si i s dalšíma srandama.

Na scénu přichází nový formát dynamických reklam
Dynamické reklamy jsou stále populárnější. Dosud se využívaly především pro remarketingové účely, Facebook ovšem vyslyšel přání inzerentů a začal nabízet nový formát dynamických reklam s širším cílením. Ten můžete využít na akvizici potenciálních zákazníků (dle jejich aktivity a zájmů) a nemusíte se omezovat pouze na návštěvníky vašeho webu. Podrobně se o novém formátu rozepsali na Newsfeedu.

YOUTUBE
YouTube zpřístupnil živé vysílání více uživatelům
YouTube nyní umožní živě vysílat z mobilu všem uživatelům, kteří mají alespoň 10 tisíc odběratelů. Funkce je zabudováno přímo do aplikace pro Android či iOS. Abyste funkci mohli využít, musíte zároveň ke svému účtu přidat funkci Super Chat, díky které jde na streamování vydělat.
Sledující přenosu si například může zaplatit za komentář, který bude barevně zvýrazněný a připnutý na vrcholu všech komentářů po dobu 5 hodin.
Samozřejmě to není všechno. YouTube prohlašuje, že brzy uvolní živé vysílání pro všechny uživatele.