Social novinky 5. týdne: Facebook nebo Tinder? Prolomte ledy s funkcí Discover People

Zapomeňte na Tinder. Nové „přátele“ vám teď chce pomoci najít Facebook. V této oblasti se Instagram zatím neangažuje, zato testuje sdílení celých alb a vstupují na něj Lead Ads. Social novinky jsou tady.

FACEBOOK

Prolomte ledy s novou funkcí Discover People

Je to tak, „Cukrouš“ vám chce pomoci najít nové přátele (či snad něco víc?). Nová funkce Discover People se postupně objevuje uživatelům po celém světě v mobilní aplikaci Facebook na iOS i Androidu. V sekci Discover People pak vidíte seznamy uživatelů, se kterými ještě nejste ve spojení, ale účastníte se například stejné události, bydlíte ve stejném městě nebo máte stejného zaměstnavatele. Má se Tinder začít obávat? Zřejmě ano.

Zdroj: TechCrunch
Zdroj: TechCrunch

INSTAGRAM

Instagram testuje sdílení celých alb

„Instagram? To už dávno není to, co dřív,“ pomyslí si zřejmě nejeden kdysi nadšený uživatel obrázkové sociální sítě. Instagram holt za poslední rok prochází výraznými změnami (fotky v různých formátech, reklamy, příběhy, živé vysílání) a teď to vypadá, že brzy zboří další hranici. Testuje totiž nahrávání rovnou celého alba jako jeden příspěvek. Nahrát by mělo jít najednou až 10 fotek – buď se svým vlastním filtrem, nebo s jedním filtrem na celé album, a následnou možností editace pro každou z fotek. Sem s tím.

unknown-2

Sbírat kontakty teď půjde i na Instagramu

Shromažďování kontaktů bývá jedním z nejdůležitějších obchodních cílů. Jestli používáte populární reklamní formát Lead Ads na Facebooku, tak jej teď budete moci používat (nejpozději do konce února) i na Instagramu. A jak píše Newsfeed, je na co se těšit – výsledky beta testování stojí za to.

lead-ads-fb

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Když nereagujete dost rychle, internet vás vždycky doběhne. Podívejte na příběh mrtvého mývala, hvězdy Twitteru

Není už novinka, že ve chvíli, kdy lidé něco potřebují vyřešit, obracejí se na sociální sítě. Zkusil to i Jason Wagar, obyvatel Toronta, když žádal město o to, aby se postaralo o mrtvého mývala ležícího na chodníku. Vybral si Twitter. Zastupitelé Toronta sice jako podle příručky zareagovali na síti okamžitě, jenže reálná akce měla výrazné zpoždění. Ještě 14 hodin ležel mýval bez hnutí na rušné ulici. Zato jeho sociální život se teprve rozběhl. A během pár hodin si nebožtík vysloužil květiny, svíčky, pomníček a nakonec i sochu. Zatím jen z másla, ale kdo ví…