Tmavomodrý svět je opět plný novinek: Facebook oficiálně spustil Workplace, Messenger vám poradí, o čem si povídat s přáteli, a ke všem videím hlavně dejte titulky. To jsou novinky v sociálních médiích minulého týdne.
Facebook oficiálně spustil Workplace
Facebook povinně v pracovní době? Ano! Facebook Workplace je v podstatě klon sociální sítě pro firmy. Má zajistit komunikaci mezi kolegy a nahradit jiné nástroje, jako například vnitropodnikový e-mail, intranet, nástěnku či Slack. Měsíční poplatek za užívání platformy Workplace se pohybuje od jednoho do tří dolarů na uživatele v závislosti na velikosti dané vnitřní sítě. A je kompletně bez reklamy.
Pokud chcete ve vaší firmě Workplace vyzkoušet, můžete si na oficiálních stránkách aplikace zažádat o tříměsíční zkušební verzi zdarma.
Nemáte si o čem povídat s přáteli? Messenger pomůže
Prolomte ledy a nastartujte v Messengeru konverzaci o něčem (ne)smysluplném. Facebook vám to velmi usnadní, testuje totiž novou funkci zvanou “Conversation Topics”. Jedná se o návrhy témat, o kterých si můžete psát a zabít s nimi tmavomodrou nudu. Teď si jen musíme počkat, zdali se nápad chytne a funkce bude postupně přístupná více a více uživatelům.
Facebook have some awesome people working on @messenger. It showed @trixieavis ‚conversation topics inc what I’m listening to. pic.twitter.com/2NEcFp8A9r
— (((Dan Simpson))) (@iamthedans) October 11, 2016
Automatické generování titulků u videí
Titulky se automaticky přidají už i k organickým a placeným videím publikovaným na stránkách. Nahrávat titulky ve zvláštním souboru už tak nebude potřeba. Tuto funkci Facebook klasicky zavádí postupně.
Diskuze k článku