Social novinky 35. týdne: Snapchat si smazal Facebook, Instant Video v Messengeru a Instagram umí zoom

Vítejte u nejnovějšího vydání novinek v sociálních médiích za uplynulý týden. A že to bylo zase divoké; se změnami se vytáhl Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter.

Messenger

Konverzace ožíjí s novou funkcí “Instant Video”

Facebook představil novou funkci živého videa v Messengeru – stačí stisknout tlačítko a spustit živé vysílání přímo v konverzaci. Díky malému oknu s vysíláním si můžete zároveň i psát s osobou na druhém konci. Instant Video má usnadnit sdílení krátkých okamžiků, kde je důležitá reakce druhého uživatele.

Instagram

Užijte si detaily na fotkách i videích

Na Instagramu konečně můžete přibližovat fotografie i videa. Je to malý krok pro lidstvo, ale velký skok pro šmíráky. Možnost zoomovat fotografie a videa je aktuálně dostupná jen pro iOS, tým Android má zatím smůlu.

Facebook

Facebook Offers jsou zase sexy

Facebook Offer je speciální reklamní formát, který není v Česku až tolik využívaný. Stránky pomocí něj mohou svým fanouškům nabízet slevové kupóny či jiné zvýhodněné nabídky. Facebook nedávno přišel s faceliftem a pár vylepšeními, které stojí za to. Podívejte se sami.

wersm-facebook-upgrades-ads-page-posts-offers-1

Snapchat

Snapchat si smazal Facebook

Hrdinů, kteří se často dušují, že si smažou svůj Facebook účet, je mezi námi spousta. Snapchat to ale opravdu udělal a Facebook si smazal. Stránka měla přes 6,5 milionu fanoušků. Poslední aktualizace stránky byla ovšem ze srpna 2013.

snapchat_facebook_page

Vlastní geofiltry (skoro) pro všechny

Snapchat přišel s novým webovým nástrojem pro vytváření vlastních geofiltrů, což jsou speciální překryvné vrstvy, které lze využít pouze v konkrétních lokacích. Snapchat je umožňoval vytvářet už od února, ale až teď to jde opravdu snadno. Jen v našich končinách zatím bohužel ne. A v aktualizaci aplikace přidal ještě pár užitečných změn.

Snapchat-geofilters

Twitter

Twitter se podělí o příjmy z reklam s tvůrci videí

Twitter na svém blogu oznámil, že se rozdělí s influencery o provizi z videoreklam. Ti mají mít nově možnost nechat před své záběry umístit krátkou reklamu (pre-roll), přičemž většina provize z prodeje inzertního reklamního prostoru má jít přímo jim: celých 70 procent.

Total
0
Shares
Další články