Social novinky 33. týdne: Facebook má novou appku, Snapchat nakupuje, Instagram dál kopíruje a Twitter se snaží

Facebook má novou video-only aplikaci pro teenagery, Instagram s novými funkcemi dál kopíruje Snapchat, Twitter se snaží vůbec něco dělat a Snapchat byl na nákupech. Podívejte se na výběr novinek minulého týdne v sociálních médiích.

Facebook

Nová appka Lifestage je jen pro teenagery

Facebook se opět snaží být přitažlivější pro teenagery. Má novou samostatnou aplikaci Lifestage, která zabijí klasicky psané bio – je totiž celá video-only. Pokud je vám více než 21 let, máte v podstatě smůlu. Tahle aplikace není pro starý.

Lifestage_UI

Nové a lepší metriky pro video

Facebook dělá vše pro to, aby video bylo na síti tím hlavním formátem. Nyní zavádí nové a lepší metriky videí, protože čím více budete vědět, tím úžasnější budou vaše spoty. Že ano? Díky novým metrikám získáte například přehled o tom, kdo ve skutečnosti sleduje vaše videa, jakou mají fanoušci interakci s vaším živým vysíláním či jak sdílení přispívá k distribuci díla.

updatedvideoengagement-1024x630

Jeden obrázek či video vydá za tisíc slov. Nyní jich ve formátu Carousel Ads můžete mít až deset. A to vydá za kolik slov? Matematiku necháme na vás.

12684234_1022138944527476_1720070152_n

Instagram

Dvě nové video fičurky

Nejnovější aktualizace Instagramu vám dovolí zoomovat a přepínat mezi přední a zadní kamerou během nahrávání videa. Žádný zázrak to není, ale hodí se to!

wersm-instagram-silently-introduces-two-new-video-features-657x360

To nejlepší z událostí v sekci Explore

Zatím jen v Americe můžou uživatelé na Instagramu zažít události tak, jak k nim dochází po celém světě. Nový kanál sbírá ta nejlepší videa z koncertů či sportovních akcí a prý vám dá pocit, že jste v první řadě. Stejně jako zbytek Explore sekce je i tento kanál přizpůsoben pro každého uživatele.

Insta events(1)

Twitter

Pojďte pane, budeme si hrát s “Unlock Cards”

Jak je vysvětleno v animaci níže, “Unlock Cards” motivují uživatele tweetnout dál vaší zprávu tím, že nabízí výměnou přístup k exkluzivnímu obsahu. Jednoduché, ale efektivní. Příklady užití v článku na wersm.com.

Značkové samolepky

Značky nyní mohou vytvářet a sponzorovat vlastní samolepky. Ty jsou pak na Twitteru každému k dispozici k ozdobení vlastních obrázků.

Snapchat

Snapchat koupil vyhledávač Vurb

Snapchat koupil za 110 milionů dolarů startup Vurb zaměřující se na mobilní vyhledání. Aplikace Vurb pomáhá objevovat zajímavá místa, restaurace a aktivity v okolí uživatele na základě jeho osobních zájmů.

vanity-796x531

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Sleduje přenos z konference Multichannel Marketing & Sales

ADMAZ a agentura Dark Side právě teď pořádají první konferenci o multikanálovém prodeji v České republice s podtitulem "Nové cesty v oslovení zákazníka aneb marketing, sales, e-commerce, zásilkový obchod a multikanálový přístup efektivně". A určitě nebudete litovat, když si sledováním živého přenosu obohatíte svůj pracovní den.
Přečtěte si více

Jak si vede crowdfunding v Česku a Češi v crowdfundingu

O Kickstarteru se už i u nás píše celkem vydatně, na letošním Social Marketers Summitu prezentovala zakladatelka globálního portálu Indiegogo jeho možnosti pro české firmy, a jen před pár dny jsme se dozvěděli o startu projektu Hithit.cz, české odpovědi na obě zmíněné služby. Takže, jak jsme tedy daleko a o co dobrého už se crowdfunding v Česku zasloužil?