Facebook má novou video-only aplikaci pro teenagery, Instagram s novými funkcemi dál kopíruje Snapchat, Twitter se snaží vůbec něco dělat a Snapchat byl na nákupech. Podívejte se na výběr novinek minulého týdne v sociálních médiích.
Nová appka Lifestage je jen pro teenagery
Facebook se opět snaží být přitažlivější pro teenagery. Má novou samostatnou aplikaci Lifestage, která zabijí klasicky psané bio – je totiž celá video-only. Pokud je vám více než 21 let, máte v podstatě smůlu. Tahle aplikace není pro starý.
Nové a lepší metriky pro video
Facebook dělá vše pro to, aby video bylo na síti tím hlavním formátem. Nyní zavádí nové a lepší metriky videí, protože čím více budete vědět, tím úžasnější budou vaše spoty. Že ano? Díky novým metrikám získáte například přehled o tom, kdo ve skutečnosti sleduje vaše videa, jakou mají fanoušci interakci s vaším živým vysíláním či jak sdílení přispívá k distribuci díla.
Dvojnásobek obrázků a videí v Carousel Ads
Jeden obrázek či video vydá za tisíc slov. Nyní jich ve formátu Carousel Ads můžete mít až deset. A to vydá za kolik slov? Matematiku necháme na vás.
Dvě nové video fičurky
Nejnovější aktualizace Instagramu vám dovolí zoomovat a přepínat mezi přední a zadní kamerou během nahrávání videa. Žádný zázrak to není, ale hodí se to!
To nejlepší z událostí v sekci Explore
Zatím jen v Americe můžou uživatelé na Instagramu zažít události tak, jak k nim dochází po celém světě. Nový kanál sbírá ta nejlepší videa z koncertů či sportovních akcí a prý vám dá pocit, že jste v první řadě. Stejně jako zbytek Explore sekce je i tento kanál přizpůsoben pro každého uživatele.
Pojďte pane, budeme si hrát s “Unlock Cards”
Jak je vysvětleno v animaci níže, “Unlock Cards” motivují uživatele tweetnout dál vaší zprávu tím, že nabízí výměnou přístup k exkluzivnímu obsahu. Jednoduché, ale efektivní. Příklady užití v článku na wersm.com.
Now Available! Engage w/ customers using Conversational Ads & the new Instant Unlock Card. https://t.co/NoRREule5Z pic.twitter.com/aFlMvgtbh8
— Twitter Advertising (@TwitterAds) August 4, 2016
Značkové samolepky
Značky nyní mohou vytvářet a sponzorovat vlastní samolepky. Ty jsou pak na Twitteru každému k dispozici k ozdobení vlastních obrázků.
Introducing Promoted #Stickers A fun way to express your brand and engage with consumers! https://t.co/wIIDHAC0KK pic.twitter.com/usc4HRwrPU — Twitter Advertising (@TwitterAds) August 15, 2016
Snapchat
Snapchat koupil vyhledávač Vurb
Snapchat koupil za 110 milionů dolarů startup Vurb zaměřující se na mobilní vyhledání. Aplikace Vurb pomáhá objevovat zajímavá místa, restaurace a aktivity v okolí uživatele na základě jeho osobních zájmů.