„S dovolením kradu,“ okomentoval minulý týden Instagram pomyslný status Snapchatu. Facebook tím ale nekončí a testuje namakaný foťák s filtry a samolepkami. Podívejte se na výběr novinek minulého týdne v sociálních médiích.
Instagram obšlehl Stories od Snapchatu
Facebook jde ostře po Snapchatu a představil Instagram Stories, které jsou na pixel stejné jako Snapchat Stories. Hlavním cílem je přimět uživatele Instagramu sdílet častěji. A zničit Snapchat. Tečka.
Kevin Systrom, CEO Instagramu, překvapil a rovnou bez okecávání přiznal, že formát Stories opravdu okopírovali od Snapchatu. To je ale překvápko!
Takhle nějak to celé bylo:
Facebook testuje foťák s filtry a samolepkami
Facebook testuje novou verzi své vlajkové aplikace, ve které lze vymazlit své fotky s kreativními filtry a samolepkami. Poprvé tak využívá technologii od MSQRD, co koupil už v březnu.
Nikdy neuvěříte tomu, co si ve Facebooku zase vymysleli!
Celá redakce Těchinternetů je v šoku. To si prostě musíte přečíst. Je to opravdu tak: Facebook nesnáší clickbait stejně jako vy a chce ho vymýtit z vašeho news feedu. A dělá to chytře.
Pošlete v Messengeru obří hovínko
Taky sem tam někomu v Messengeru pošlete obří palec? Teď můžete to samé udělat s jakýmkoliv emoji. Stačí kliknout třeba na hovínko a držet na něm prst tak dlouho, dokud nedosáhne požadované velikosti. Jupí.
Facebook spouští automatizovaná pravidla pro reklamy
Když reklamní kampaně na Facebooku neustále nekontrolujete, může se pokazit ledacos: ROI jde do kytek, skóre relevance je nízké atd. Facebook přichází s řešením, jak škody minimalizovat. Postupně zavádí takzvaná automatizovaná pravidla, která na základě určitých kritérií zastaví kampaň, ad set nebo reklamu, pokud ztratí požadovaný výkon.
Snapchat
Snapchat představil nové Geostrickers
Geostickers jsou založené na lokalizaci a přináší nové možnosti, jak vyzdobit vaše příspěvky – pomocí různých obrázků a prvků, které jsou spjaty s místem, kde se právě nacházíte. Zatím jsou k dispozici jen v některých městech. Už se těšíme na pražské Geostrickers.

LinkedIn objevil video
LinkedIn spouští vlastní videoformát. Nemyslete si ale, že začnete točit svůj profesní vlog. Možnost využít ho má nyní jen něco přes 500 vybraných influencerů a navíc se musí vejít do 30 vteřin.
Alespoň příležitost zrecyklovat tento upřímný slogan: