Sleduje přenos z konference Multichannel Marketing & Sales

„Svět byznysu nás nutí do obrovské specializace. Jenže oddělování disciplín nefunguje! Nemůžeme se tvářit, že jeden zákazník nakupuje na e-shopu, druhý v kamenné prodejně, třetí v zásilkovém katalogu a čtvrtý na callcentru. Zákazník je jeden. Jak vše spojit dohromady? Přeci nemůžeme rozumět všemu! Jak si vybrat priority?“

Na konferenci se postupně vystřídají nejlepší řečníci, kteří běžně nevystupují, například Tomáš Čupr (CEO Slevomatu), David Seibert (výkonný ředitel Teta Drogerie), Pavlína Hajnovoá (CEO Centers Data), Zdeněk Rudolský (spoluzakladatel a investor HUBu), Štěpánka Vílová (ředitelka Fashion Days) a další. Akce je zaměřena na reálný a uplatnitelný přínos pro účastníky, sledovat ji můžete živě na stránkách akce:

 

Akce navazuje na deset let tradičních konferencí Zásilkový prodej a Ecommerce Forum, které pořádá asociace ADMAZ ve spolupráci s agenturou Dark Side. Tématem jsou directmarketing a retail, e-commerce, sales a netradiční přístup k byznysu. A jako bonus tu máme genderově vyváženou konferenci, která možná ukáže rozdíl mezi ženským a mužským přístupem k byznysu.