Skvělá prezentace radí, jak by měla NSA vylepšit své slidy o sledování občanů

Obsahový marketing může vypadat všelijak. Obvykle jde o informativní či zábavný obsah, který se nějak vztahuje k předmětu činnosti společnosti, a který zároveň představuje přidanou hodnotu i pro její současné a potenciální zákazníky.

Uživatel SlideShare Emiland si vydělává na živobytí tvorbou profesionálních prezentací pro ty, kdo je sami vytvářet nechtějí či je neumí vyrobit na takové úrovni, na jaké je potřebují. Jako profesionál si ovšem nemohl nevšimnout, že uniklé slidy o PRISMu nejsou graficky úplně ideálně zvládnuté (ano, říkáme to velmi jemně). A tak vznikla chytrá prezentace Dear NSA, která ukazuje, jak slidy o PRISMu měly vypadat, aby netrhaly oči a o mnoho příjemněji se četly.

Emiland tím samozřejmě u nás získal bod. Co je ale jistě mnohem důležitější, za pouhé dva dny od publikace své prezentace získal takových bodů přes půl milionu. To je totiž počet zobrazení, které od úterý Dear NSA sesbíralo. Nepochybujeme, že tahle povedená prezentace zvýší počet objednávek natolik, že na příští měsíce Emiland o práci rozhodně mít nouzi nebude.