Co se nepovedlo: Bieber se ukázal v kampani Calvin Klein… Tedy ne tak úplně

Ani s výběrem těch nejoblíbenějších opinion leaderů, značkou se zástupy fanoušků a finančními možnostmi v řádech milionů se vždycky všechno nepovede. Sociální sítě jsou totiž plné lidí, kteří čekají na to, až nějaký brand šlápne vedle a oni na něm dokážou svou pohotovou vtipnost. Důkazem je aktuální kampaň Calvin Klein. Zvrtla se v internetový hon na to, co Justin Bieber ve skutečnosti schovává… ve spodním prádle.

Ani s výběrem těch nejoblíbenějších opinion leaderů, značkou se zástupy fanoušků a finančními možnostmi v řádech milionů se vždycky všechno nepovede. Sociální sítě jsou totiž plné lidí, kteří čekají na to, až nějaký brand šlápne vedle a oni na něm dokážou svou pohotovou vtipnost. Důkazem je aktuální kampaň Calvin Klein. Zvrtla se v internetový hon na to, co Justin Bieber ve skutečnosti schovává… ve spodním prádle.

Jedna z vůbec nejznámějších módních značek si vybrala jako svou tvář dvacetiletého mladíčka, kterého fanynky zbožňují, heterosexuální muži mu závidí a zajímá každého. Jenže dospělý zkrátka tak úplně není: ve Spojených státech si dá legálně alkohol až v březnu (kdy mu bude 21) a doteď byl známý spíš jako pubertální idol. Aby značka tenhle pohled rozbila, trochu mu pomohla photoshopem. Jenže z focení unikly neretušované snímky. A je na nich vidět, že úpravy přišly ke slovu významně, aby tak vylepšily Justinův vzhled a… řekněme proporce.

Justin Bieber photoshop

O jejich reálnosti se hlavní hrdina pře. Webové reakce na něj se mu vůbec nelíbí a vedle právních sankcí posílá do online světa důkazy, že takhle prostě vypadá. Že i tak použil instagramové filtry, fotografie je pořízená z úplně jiného úhlu a froté ručník moc důkazů neposkytuje, nebudeme raději dále rozebírat.

Bulvární stránka breathheavy.com, která snímky zveřejnila jako první, pod náporem zvědavců dokonce zkolabovala. A samozřejmě, internetem se šíří bieberovské memy.

bieber mem

 

bieber mem3

bieber mem 4

Samotných videospotů je pak několik, dvě hlavní verze mají okolo dvou milionů zhlédnutí. Nebudeme hádat, co na něm diváci hledají.

Pomyslnou korunku teď celé záležitosti zasadila sledovaná show Saturday Night Live a komediální herečka Kate McKinnon. Doporučujeme zhlédnout celé. Možná několikrát. Nebudete to dělat sami: parodie má skoro čtyři miliony zhlédnutí.

Na pohledu diskuzí sociálních sítích už nepomohlo ani bieberovské LOL jako odpověď.

bieber lol

Na druhou stranu…

Negativní publicita je nicméně taky publicita. A Justin Bieber je jasným oblíbencem určitého publika. Takže nakonec je Calvin Klein aktuálně spokojený.

Podle všeho Justin Bieber dokázal přesně to, kvůli čemu ho značka najala. V prvních 48 hodinách po spuštění kampaně obsahovalo hashtag #mycalvins (tedy oficiální hashtag kampaně) 1,6 milionů tweetů. Kolik z nich bylo obdivných, není jasné, ale úspěch to přeci je: na sociálních sítích Calvin Klein už v porovnání s dobou “před-bieberovskou” získal přes 3,6 milionu followerů. Jestli jsou to ti, kteří jsou schopni a ochotni zaplatit taky za spodní prádlo, ale zřejmé není.

Total
0
Shares
Další články