ROI na Facebooku roste, cena reklamy klesá, potvrzuje infografikou Kenshoo Social

Po Nanigans přichází další Preferovaný marketingový developer Facebooku, který potvrzuje, že výkonnost reklamy na největší sociální síti stoupá. Kenshoo Social porovnávali druhé a třetí letošní čtvrtletí, a ve všech měřených znacích si podle nich reklama na Facebooku polepšila.

Letošní třetí čtvrtletí bylo na Facebooku podle dostupných dat docela povedené. Vyplývá to nejen z nedávné studie Nanigans, ale také z nové infografiky od dalšího Preferovaného marketingového developera, Kenshoo Social.

Kenshoo hodnotilo reklamu na Facebooku hned v osmi kategoriích její výkonnosti a výsledky srovnávalo s druhým čtvrtletím. Největší sociální síť si podle hodncoení ve všech kategoriích polepšila. Zdá se, že třetí čtvrtletí, sluníčko a teplo reklamě na Facebooku vážně svědčilo:

  • počet zobrazených reklam vzrostl o 13 procent
  • počet prokliků vzrostl o 14.4 procenta
  • cena za proklik klesla o 9 procent
  • konverzní poměr se zvýšil 2.36 krát
  • počet konverzí narostl o 285 procent
  • výnosy se zvýšily 2.16 krát
  • výnosy na proklik rostly o 176 procent
  • ROI se zlepšilo o 304 procent

Data vychází ze vzorku 85 milionů zobrazených reklam od klientů Kenshoo Social ve třetím čtvrtletí.

Facebook-Advertising-Ecosystem

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Zakladatelé Bloggeru a Twitteru chtějí změnit vydávání obsahu

Evan Williams a Biz Stone jsou jména, která skoro jistě znáte. Tým, který od Bloggeru přes Odeo došel až k založení Twitteru, má nový projekt. Jmenuje se Medium a chce se stát budoucností obsahové stránky webu. Dokáže pro svět publikování článků a fotek udělat to, co Twitter udělal pro svět sociálních sítí a Blogger pro jednotlivé autory?
Přečtěte si více

Restaurace předvedla internetový fail roku. Takhle vypadá úplné dno

Pokud vás tahle aféra posledních dnů dosud míjela, je naší svatou povinností vás v tento krásný den zasvětit. Majitelé restaurace Amy’s Baking Company Bakery Boutique & Bistro to hodně zle schytali v kuchařské reality show Gordona Ramsayho, a jak se dalo čekat, odveta veřejnosti za jejich aroganci se v plné síle přenesla i na Facebook, Reddit či Yelp. A co hůř, svou pozornost tam ve svém nezaměnitelném stylu přenesli i sami majitelé.