RiteTag vám poradí s volbou správných hashtagů pro vaše tweety

Mezinárodní tým kolem Michala Hudečka spustil nástroj určený všem agenturám, blogerům, pořadatelům akcí i dalším aktivním uživatelům Twitteru. Na základě analytiky hashtagů umí poradit, které hashtagy tweetu mohou pomoci, a kterého ho naopak spíš pohřbí.

K dlouhé řadě social media nástrojů s nálepkou Made in Czech Republic nedávno přibyl jeden další: RiteTag. Nabízí analytiku Twitter hashtagů, kterých má aktuálně v databázi přes 2 miliony. Největší oblíbě se od startu těší rozšíření pro prohlížeče, která se automaticky integrují s Twitterem, Hootsuite, Tweet Deck, Buffer, Sprout Social a Socialoomph.

Kromě pár dalších funkcí umí především automaticky indikovat to, jaká je šance, že někdo tweet díky hashtagům najde (různé hashtagy mají různý vliv), což asi nejlépe demonstruje následující animovaný gif:

ritetag-optimized

Kromě toho jsou na webu RiteTagu i podrobnější statistiky hashtagů, včetně tzv. Hashtag Scans, což jsou stručné reporty o hashtazích, které se používají pro dané téma (například aktuálně pro Ukrajinu). Je možné je embedovat a automaticky se updatují, takže se dají použít i jako zajímavý obsah do článků, když se zrovna něco děje (třeba jaké hashtagy používat během olympiády).

Za službou stojí mezinárodní tým, zatím ji však financuje Michal Hudeček skrze svou firmu Maintop Businesses (znát ho můžete skrze projekty IdeasWatch, Rozečti.se nebo Webová režie). Na začátku byli dva Češi a jeden Američan, nyní už jsou v týmu i další lidé z Japonska, Ameriky, Anglie i Indie. Tomu odpovídá i řízení projektu – Češi se zbytkem týmu komunikují na dálku skrze Asanu, Bitbucket a každodenní hangouty.

Aktuálně má RiteTag přes 6000 uživatelů, přičemž třetina z tohoto počtu navštíví stránku každý den. Momentálně se dokončují práce na API (ano, bude na Apiary), které umožní širokou implementaci i do internetových a mobilních aplikací třetích stran.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak StuNoMe vychovává mladé social media marketéry pro české značky

Persil, Exim Tours, Hypoteční banka, kino Světozor nebo třeba klinika Asklepion nechaly studenty @stunome, neboli oboru Studia nových médií, zapracovat na jejich strategii pro sociální média v čele s Facebookem. Studenti analyzovali stav oproti konkurenci, navrhli vhodný způsob komunikace s fanoušky a načrtli obsah pro úspěšné působení značek v sociálních médiích. Co z toho vzešlo?