Richard Branson dosáhl na milion odběratelů na LinkedIn

Pouhé dva měsíce trvalo Richardu Bransonovi, šéfovi Virgin Group a známému podnikateli, získat na LinkedIn milion příznivců. Program, v jehož rámci mohou uživatelé sledovat příspěvky od známých osobností, spustil LinkedIn teprve počátkem října a již poslední listopadový den se Bransonovi povedlo překonat symbolický milion. Ve své popularitě přitom dalece předčí všechny ostatní – druhý Barack Obama  má jen o málo víc než půl milionu příznivců a třetí Deepak Chopra momentálně 283 tisíc. Všechny ostatní z více než 150 osobností, s nimiž LinkedIn novinku před dvěma měsíci spouštěl, mají pod 200 tisíc odběratelů.

Celkem uživatelé od spuštění Influencer programu klikli na tlačítko „Follow“ více než v šesti milionech případů a měli možnost si přečíst více než 1400 různých článků, které pro ně osobnosti připravily. Pokud jde o samotného Bransona, ten se svým nejpopulárnějším článkem o tipech pro vstup do podnikání dosáhl na pěkných půl milionu zobrazení, článek o tom, že štěstí je nejlepším měřítkem úspěchu, zase získal přes 3500 komentářů. Jediný kontinent, odkud Branson zatím na LinkedIn nemá příznivce, je Antarktida.

Tento pátek chce LinkedIn oslavit Bransonův úspěch rozhovorem s ním, a to podle otázek, které navrhnou sami uživatelé. Otázky lze zanechat jako komentář pod tímto příspěvkem, nebo tweetnout na @LinkedIn pod hashtagem #Branson1m.

Via TNW