Restaurace předvedla internetový fail roku. Takhle vypadá úplné dno

Pokud vás tahle aféra posledních dnů dosud míjela, je naší svatou povinností vás v tento krásný den zasvětit. Majitelé restaurace Amy’s Baking Company Bakery Boutique & Bistro to hodně zle schytali v kuchařské reality show Gordona Ramsayho, a jak se dalo čekat, odveta veřejnosti za jejich aroganci se v plné síle přenesla i na Facebook, Reddit či Yelp. A co hůř, svou pozornost tam ve svém nezaměnitelném stylu přenesli i sami majitelé.

Na téhle restauraci je toho očividně špatně opravdu hodně. Jídlo, dlouhé čekání, řev, nadávky a výhrůžky směrem k hostům, naprostá absence sebekritiky i podivné chování k zaměstnancům, kterých se tu za poslední dobu vystřídala celá stovka. Schválně se podívejte na videa na konci článku od eater.com, abyste si udělali obrázek. Je to prostě masakr. Nepřekvapí, že se podnik stal historicky prvním, ve kterém Ramsay svůj pořad nedotočil.

Pro nás ostatní to ale televizní show všechno vlastně teprve začalo, pak totiž do hry vstoupily sociální sítě, kde se Amy a Samy rozhodli odrážet “lživé a patetické” útoky “haterů a hříšníků” na svůj bohulibý podnik. Jak už to tak u podobných lidí bývá, velice rychle se nechali vyprovokovat a trollové ze všech koutů internetu se seběhli na hostinu, o které si budou ještě dlouho vyprávět.

Velice přehledně dění na facebookové stránce restaurace shrnul článek na BuzzFeedu, pro ilustraci proto vybíráme jen ty nejlepší kousky. Vřele doporučujeme oba zdroje prozkoumat na vlastní oči, přestože mnoho cenného obsahu už bylo smazáno. Najdete tu vše od výhrůžek policií a FBI, přes smrtící dávky sarkasmu, až po nejrůznější falešné účty a různá absurdní prohlášení. Caps Lock se toho dne pořádně nadřel.

Ani tím tato poučná lekce nekončí. O něco později se totiž na Facebooku objevil příspěvek, podle nějž za všemi těmito reakcemi stáli hackeři, kteří se zmocnili webu restaurace i jejího účtu na Facebooku, Redditu a Yelpu. No, můžete tomu věřit a nemusíte, ale my to moc nebaštíme – jde o poměrně obvyklou a čitelnou fintu, kterou se v minulosti sociální kocovinu snažila zahnat už spousta podniků. Navíc se příspěvek objevil v době, kdy se do věci zjevně vložila jakási PR agentura, která nyní organizuje i “slavnostní” znovuotevření podniku, kde se prý lidé mohou sami přesvědčit, kdo je lhář a podvodník.

Určitě si tuhle záležitost budeme ještě chvíli vychutnávat, protože se nezdá, že by ještě byl všemu konec. Jen škoda, že patřičné vlákno na Redditu už nefunguje a příliš se nezasmějete ani na Pinterestu – až na výjimky, jakou je obrázek s textem “I will not keep kalm and you can fuck off”. Recenze na Yelpu ale zůstávají patřičně tragické.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Vylepšená služba Nearby od Facebooku útočí na Foursquare i Yelp

Facebook se konečně rozhoupal využít zásobárnu geolokačních dat, kterou od uživatelů má. Check-iny, Like, hodnocení a recenze, to všechno již nějakou dobu sbírá. Nyní z těchto dat vzešla nová podoba mobilní funkce Nearby, s jejíž pomocí lze v aplikacích pro iOS a Android vyhledávat zajímavá místa. Funkci vyvinul tým startupu Gowalla, který Facebook před rokem koupil a jehož zkušenosti se projevily. Vrátí tak Gowalla ze "záhrobí" úder Foursquare?