Redesign Facebooku vynesl Fredu Nerbymu novou práci a miliony návštěv

Tohle je malá, ale povzbudivá zprávička. Možná si ještě pamatujete na zajímavý redesign Facebooku, který na začátku ledna několikrát obletěl svět. Svému tvůrci vynesl mnohem víc než jen pět minut slávy a znovu se ukázalo, že když něco umíte a zároveň dokážete udělat něco navíc, prostě jen tak, je slušná šance, že se vám to v dobrém vrátí.

O konceptu alternativního vzhledu Facebooku jsme samozřejmě psali i my a nebyli jsme ani zdaleka jediní. Australskému designérovi Fredu Nerbymu články v médiích a odkazy na sociálních sítích podle jeho vlastních slov vynesly přinejmenším 20 milionů zhlédnutí jeho návrhu. A taková pozornost už se někde musí projevit. Do 24 hodin od uveřejnění ho údajně kontaktovaly první firmy a dodnes získal tolik nabídek, že je přestal počítat.

“Vše se pro mne dramaticky změnilo a byl jsem pozván trávit čas za oceánem, abych si tam promluvil se spoustou společností a kreativců z digitálního prostředí, agenturami i produktově orientovanými společnosti z Kalifornie (včetně Facebooku) i Austrálie, což bylo úžasné,” komentoval to pro Business Insider. Na nabídku od Facebooku prý nakonec nekývl, přijal ale jinou, byť svého nového zaměstnavatele zatím neprozradil.

Celé nám to hodně připomíná další podobné příběhy, které už ostatně známe i z našich končin. Redesign a otevřený dopis Instagramu do značné míry odstartoval americkou kariéru Robina Raszky a jeho Tapmates, Filip Šanta se dostal do Silicon Valley díky projektu takemetosiliconvalley.com a našli se i další odvážlivci. Profil na LinkedIn rozhodně není všechno, co pro splnění svých snů můžete udělat.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Mind fuck a trochu sportu

Zvířátka tentokrát v oblíbenosti na sociálních sítích na celé čáře střídá "mind fuck", tedy fotky, které vám dají pořádně zabrat. Vedle toho se trochu vysmějeme slavných fotbalovým klubům a sportu obecně.
Přečtěte si více

Nejzajímavější sociální a mobilní kampaně

Google Street View, Instagram, Flickr, Foursquare, bannerová reklama a samozřejmě Facebook a Twitter. Náš tradiční výběr zajímavých internetových kampaní tentokrát zahrnuje využití všech myslitelných služeb a některé kousky se opravdu povedly. A dokonce díky jedné z nich vznikl úplně nový reklamní formát.
Přečtěte si více

AP začala svůj Twitter účet dvakrát denně pronajímat Samsungu

Uživatelům pravidly svázaného Facebooku to možná připadá jako sci-fi, ale majitelé účtů na Twitteru mohou se svými profily nakládat poměrně volně a nechat si platit za to, že budou někomu dělat reklamu. V těchto dnech se o tom přesvědčí i 1,5 milionu následovníků agentury AP, nadšení z toho však moc nejsou.