Reddit umožní získávat dary pomocí speciálního tlačítka

Několik uživatelů Redditu z platebního startupu Dwolla vytvořilo speciální tlačítko, s jehož pomocí může přímo z Redditu kdokoliv přispívat na charitu. Ač se o tom často nemluví, právě pořádání sbírek na nejrůznější účely má na této síti dlouhou a úspěšnou tradici.

Tlačítko bylo spuštěno s 12 partnery z řad neziskových organizací, i další neziskové organizace splňující podmínky podle amerických zákonů se ale mohou přihlásit na stránkách tlačítka a nechat se prověřit. Ověřené organizace se dostanou mezi partnery, kterým je pomocí tlačítka možné darovat finanční prostředky.

Tlačítko mohou kdekoliv na Redditu umístit moderátoři jednotlivých diskuzí a tím podněcovat ostatní uživatele, aby na problematiku řešenou danou organizací přispěli. Reddit je poměrně známý svou štědrostí a tím, že jeho uživatelé na dobrou věc nemají zábrany přispět. Výjimečné nejsou případy, kdy “redditoři” vybrali i stovky tisíc dolarů. Nové tlačítko umožní být v získávání prostředků ještě efektivnější, dříve totiž fundraising musel probíhat přes stránky typu Indiegogo, stránky charity nebo nezávislé stránky vybírající prostředky na určité bohulibé účely.

Tlačítko se nicméně týká pouze příspěvků pro neziskové organizace, které spadají pod již odkazované ustanovení 501(c)(3) amerického zákona o daních z příjmů. Naopak pokud jde o individuální fundraisingové kampaně, kterými se někteří redditoři snaží pokrýt například situaci svých rodičů, známých nebo jakoukoliv jinou potřebu kdekoliv na světě, která je třeba i zcela náhodně zaujala, na ty pomocí tlačítka přispívat nepůjde. Indiegogo se tedy pravděpodobně od Redditu stále dočká nezanedbatelné návštěvnosti.

Za vývojem tlačítka Reddit Donate stojí několik redditorů z platebních startupů Dwolla a Stripe.

Via FC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Infografika: Jak na sociálních médiích zviditelnit málo atraktivní produkt

Ne každý má to štěstí, že jeho produkt je sám o sobě pro lidi přitažlivý a atraktivní. Produkty denní spotřeby, které tolik nepřitahují pozornost, to mají na sociálních médiích výrazně těžší. I ty se ale dají zviditelnit, jak dokládá dnešní infografika, která dokumentuje sociálně mediální úspěchy méně přitažlivých značek.
Přečtěte si více

Video: Další díl Social Media Revolution je tu

Každý rok vychází nová stylová infografika od Erika Qualmana, zakladatele Socialnomics, která se nás diváky snaží ve formě videa ohromit úžasnými statistikami o světě sociálních médií a internetu obecně. Možná je to tím, že už jsme si na tenhle fenomén až příliš zvykli, ale pokud jde o nás, letos už to nějak není ono.