Průzkum: Médiím se na Facebooku daří

Zatímco organický dosah příspěvků na Facebooku se snižuje a placený dosah zdražuje, engagement většiny značek zůstává na stejné úrovni nebo dokonce mírně roste. V málokterém odvětví ovšem roste tolik, jako je tomu u médií.

Agregátor zpráv NewsWhip prozkoumal na Facebooku od ledna do dubna letošního roku 250 tisíc zpravodajských příspěvků s celkem 1,74 miliardy interakcí (Like, komentář, sdílení). Výsledek? Počet interakcí se za toto období médiím zvedl o 23 procent. Více než polovina všech interakcí je přitom tvořena tlačítkem Like.

NewsWhip aktivitu médií na Facebooku za dané období prozkoumal velmi detailně. Pokud vás výsledky jeho zkoumání zajímají, určitě se podívejte na přiloženou infografiku. Najdete v ní mimo jiné rozpis počtu interakcí podle kategorie zpravodajství, seznam nejúspěšnějších příspěvků a také seznam nejpopulárnějších stránek co do součtu všech jejich interakcí.

NewsWhipInfographic