Připravuje se „spropitné“ za tweety, jak bude vypadat a fungovat?

Twitter chce lidem umožnit, aby mohli „platit“ ostatním uživatelům Twitteru za jejich cenné a úchvatné tweety. Objevily se další důkazy, že se funkce „spropitného“ připravuje. Jane Manchun Wong, která se zabývá odhalováním připravovaných funkcí v aplikacích, sdílela ve snímky, které ukazují, že by se na Twitteru mohlo objevit tlačítko s vyklápěcím menu přímo na uživatelských profilech.

Zde je jedna iterace toho, jak by to mohlo vypadat – podívejte se na malé modré tlačítko s bankovkami pod vodoznakem „@wongmjane“ na levém obrázku. Kliknutím nebo poklepáním na toto tlačítko se zřejmě zobrazí možnosti, jak dát uživateli spropitné přes Bandcamp, Cash App (produkt společnosti Square, kde jako výkonný ředitel působí CEO Twitteru Jack Dorsey), Patreon, PayPal a Venmo.

Wong už v březnu upozornila, že Twitter pracuje na funkci „Tip Jar“ pro Twitter Spaces, což má být twitterovská variace Clubhousu. Mimochodem Clubhouse 5. dubna zavedl vlastní funkci přímých plateb.

Na dalších snímcích je zobrazeno černé tlačítko namísto modrého. Twitter také podle dalších návrhů testuje prostředí pro své chystanou funkci Super Follows, která umožní účtovat odběratelům za to, že mají přístup k extra obsahu.

Twitter ještě oficiálně funkci „Tip Jar“ neoznámil, takže nelze odhadnou, kdy uživatelé budou moci začít ostatním zuřivě nutit své peníze. Není zatím jasné, zda budou existovat nějaká omezení ohledně toho, kdo by funkci mohl využívat. Je možné, že funkce bude nějakým způsobem limitována – možná bude vyžadovat určitý počet followerů nebo ověření.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ondra Vodička alias polovina Madbros: Dělat YouTube je zaměstnání, pracuju osm hodin denně

Ondra Vodička vystupuje v YouTube světě jako Premi společně se svým bratrem Prooxim (Davidem). Dohromady mají přezdívku Madbros, s natáčení videí začali předloni a docela jim to jde. Tedy, pokud "docela" znamená pod kanálem Madbros napočítat skoro 40 milionů zhlédnutí a 280 tisíc odběratelů. A taky zhruba 72 tisíc fanoušků na Facebooku. Hodně značek by za tahle čísla možná i pořádně zaplatilo markeťáka. Jenže ten jim zkrátka nezaručí podobné nadšení a zájem, protože YouTube se dělá od srdíčka…
Přečtěte si více

YouTube hodnotí své původní kanály, znovu podpoří třetinu

Je tomu rok, co portál YouTube představil svůj plán jak s pomocí speciálních kanálů s originálním původním obsahem přiblížit své služby tradiční televizi. Nyní přišel čas prvního zúčtování. Investice budou pokračovat do přibližně 30 až 40 procent z tehdy zřízených kanálů, což se blíží úspěšnosti televizních pořadů.