Připravuje se „spropitné“ za tweety, jak bude vypadat a fungovat?

Twitter chce lidem umožnit, aby mohli „platit“ ostatním uživatelům Twitteru za jejich cenné a úchvatné tweety. Objevily se další důkazy, že se funkce „spropitného“ připravuje. Jane Manchun Wong, která se zabývá odhalováním připravovaných funkcí v aplikacích, sdílela ve snímky, které ukazují, že by se na Twitteru mohlo objevit tlačítko s vyklápěcím menu přímo na uživatelských profilech.

Zde je jedna iterace toho, jak by to mohlo vypadat – podívejte se na malé modré tlačítko s bankovkami pod vodoznakem „@wongmjane“ na levém obrázku. Kliknutím nebo poklepáním na toto tlačítko se zřejmě zobrazí možnosti, jak dát uživateli spropitné přes Bandcamp, Cash App (produkt společnosti Square, kde jako výkonný ředitel působí CEO Twitteru Jack Dorsey), Patreon, PayPal a Venmo.

Wong už v březnu upozornila, že Twitter pracuje na funkci „Tip Jar“ pro Twitter Spaces, což má být twitterovská variace Clubhousu. Mimochodem Clubhouse 5. dubna zavedl vlastní funkci přímých plateb.

Na dalších snímcích je zobrazeno černé tlačítko namísto modrého. Twitter také podle dalších návrhů testuje prostředí pro své chystanou funkci Super Follows, která umožní účtovat odběratelům za to, že mají přístup k extra obsahu.

Twitter ještě oficiálně funkci „Tip Jar“ neoznámil, takže nelze odhadnou, kdy uživatelé budou moci začít ostatním zuřivě nutit své peníze. Není zatím jasné, zda budou existovat nějaká omezení ohledně toho, kdo by funkci mohl využívat. Je možné, že funkce bude nějakým způsobem limitována – možná bude vyžadovat určitý počet followerů nebo ověření.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: O víře, o ženách a další nesmysly

Tak je to definitivní, prezident bude stálým hostem v našem skromném výběru. Třikrát už je to tradice, takže se těšíme na to, co se stane o víkendu tentokrát. Vedle toho jsme narazili na pár poučných věcí o víře i o ženách, s pár solidními záseky se vrátila Grumpy Cat a nechybí ani několik českých kousků. Enjoy!
Přečtěte si více

Czech Internet Forum: Uživatel se mění

Využívání více komunikačních kanálů, příklon k osobnímu doporučení a čím dál častější akce na sociálních sítích. Tak se změnilo chování zákazníka na internetu. Změňte ho taky, shodli se na jasném doporučení přednášející letošního Czech Internet Fora. Přečtěte si, co radí dělat a nedělat na sociálních sítích i mimo ně.