Připravuje se „spropitné“ za tweety, jak bude vypadat a fungovat?

Twitter chce lidem umožnit, aby mohli „platit“ ostatním uživatelům Twitteru za jejich cenné a úchvatné tweety. Objevily se další důkazy, že se funkce „spropitného“ připravuje. Jane Manchun Wong, která se zabývá odhalováním připravovaných funkcí v aplikacích, sdílela ve snímky, které ukazují, že by se na Twitteru mohlo objevit tlačítko s vyklápěcím menu přímo na uživatelských profilech.

Zde je jedna iterace toho, jak by to mohlo vypadat – podívejte se na malé modré tlačítko s bankovkami pod vodoznakem „@wongmjane“ na levém obrázku. Kliknutím nebo poklepáním na toto tlačítko se zřejmě zobrazí možnosti, jak dát uživateli spropitné přes Bandcamp, Cash App (produkt společnosti Square, kde jako výkonný ředitel působí CEO Twitteru Jack Dorsey), Patreon, PayPal a Venmo.

Wong už v březnu upozornila, že Twitter pracuje na funkci „Tip Jar“ pro Twitter Spaces, což má být twitterovská variace Clubhousu. Mimochodem Clubhouse 5. dubna zavedl vlastní funkci přímých plateb.

Na dalších snímcích je zobrazeno černé tlačítko namísto modrého. Twitter také podle dalších návrhů testuje prostředí pro své chystanou funkci Super Follows, která umožní účtovat odběratelům za to, že mají přístup k extra obsahu.

Twitter ještě oficiálně funkci „Tip Jar“ neoznámil, takže nelze odhadnou, kdy uživatelé budou moci začít ostatním zuřivě nutit své peníze. Není zatím jasné, zda budou existovat nějaká omezení ohledně toho, kdo by funkci mohl využívat. Je možné, že funkce bude nějakým způsobem limitována – možná bude vyžadovat určitý počet followerů nebo ověření.

Total
1
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s J.R. Smithem, šéfem AVG. Třeba o partnerství s Facebookem

Šéfa společnosti AVG jsme si pozvali do sklepa hned z několika aktuálních důvodů. Česká antivirová společnost nedávno oznámila velké partnerství s Facebookem a nás přirozeně zajímaly detaily. Stejně tak jsme se ale chtěli dozvědět víc o tom, co Smithe vedlo k sepsání knížky věnované ochraně osobních dat a hrozbám, které dnes čekají na uživatele internetu a sociálních sítí zejména.
Přečtěte si více

Vaše nové já. Google+ mění profily, Facebook zase sekci O mně

Ve stejné době, kdy se očekává vyhlášení největších změn news feedu na Facebooku od roku 2006, přichází několik drobných změn na profilech Google+. Mění se velikost cover obrázků, přibývá nová záložka Reviews pro lokální recenze a novou podobu dostala i About sekce na profilech. Shodou okolností právě s touto sekcí aktuálně experimentuje i Facebook.